Ambtenaar ️
Prima, waar wil je afspreken?
Voor je inrichting?
Hoe oud ben jij? Als jij het voor Alibaba wil opnemen, mag je wel meekomen hoor.
Ik ben een 57 jarige ouwe l*l. Tegen jou neem ik het voor iedereen op.
De originele tekst is al vaak genoeg vertaald, dit was gewoon een samenvatting.
Ik weet niet of je het helemaal nog snapt maar hier ga je toch echt over de schreef met je tekst.
Gezellig, wacht even, ik pak even de chips en cola erbij, dit is leuker dan de televisie:wink:
Hoezo, Ajax komt zo.
En het gaat niet te ver om te roepen dat je in het echt met iemand wil afspreken omdat hij iets zegt dat jou niet bevalt?
Daarom juist
Misschien is die gvb echt wel zo knap dat hij iemands blokkades zo via het forum juist kan inschatten! Razend knap zou ik het vinden!
Heb ik overheen gelezen dan maar ja dat gaat ook te ver als dat gezegd is.
Vier uitnodiginngen, moet ik ze dan maar afslaan?
Ik denk dat iedereen zijn punten heeft, voors- en tegens. Iedereen heeft een stukke gelijk of denkt het te hebben.
Het enige wat ik me afvraag is wat dit continu op elkaar reageren en elkaar uitdagen voor zin heeft, is het een kwestie van het laatste woord willen hebben? Slaap je dan beter? Ben je in je eer aangetast, kan, maar helpt het dan echt om een reactie terug te tikken
Wellicht beter om dit lekker in pb te doen, zodat de rest er geen last van heeft.
Dank u vriendelijk
Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep