Horloge naar sport

Ik heb een horloge voor het sporten en bewaar mijn wat mooiere horloge tijdens het sporten in een watch pod van Vario.

Heb er ooit een hele zooi gekocht via Kickstarter. Je kunt ze nu bestellen voor 18.95 ex verzendkosten. www.vario.sg

Dit soort dingen heb je meer trouwens. Even googelen op watch case of watch pod en je komt een heel eind.

Nee, ik speel niet :man_playing_water_polo: .
Ben zelf ‘gewoon’ zwemmer :swimming_man:

1 like

De spijker op zijn kop :+1:

Leuk hoor hoe je het opneemt voor de Seikisten, heel dapper :slight_smile:

OT: @dailyjan je zou een puoch kunnen nemen voor je horloge of als gezegd thuis laten. Met een pouch kun je wel wat schade tegengaan maar geen diefstal. Als ik ga zwemmen dan houd ik mijn horloge om maar dat is met gewoon zwemmen en het juiste horloge mogelijk. Bij waterpolo lijkt het wel wenselijk om geen horloge te dragen.

2 likes

Degenen die hier een G Shock adviseren zijn niet zo goed bekend met waterpolo. Een horloge is dan echt niet gewenst, en met wedstrijden verboden in verband met verwondingsrisico’s. “Ja maar hij is van plastic” roepen helpt dan niet.

Ik zou iets voordeligs (en dat kan ook een G Shock zijn natuurlijk) meenemen en tijdens de training/wedstrijden af doen.

Gewoon lekker een g-shock die tijdens het sporten in m’n sporttas beland. En dat is al genoeg reden, ik wens geen enkel ander horloge mijn sporttas toe als verblijf :innocent:

Dure horloges zou ik ook thuis laten bij het sporten. Meen ooit ergens gelezen te hebben dat men een mechanisch horloge beter uit laat bij heftige bewegingssporten. Zelf speel ik actief tafeltennis en laat dan mijn Omega thuis en doe een goedkope horloge aan.

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

3 likes

:joy:

2 likes

Weet ie zeker dat iemand anders er niet aan komt :slight_smile:

4 likes

Ik vind het gewoon lekker dat als ik in mn trainingsbroek en hoodie naar huis wandel dat er dan een horloge onder de mouw uit steekt. Gewoon in voorvak van de tas, kluisje goed afsluiten.

Gewoon altijd een SKX om bij het sporten (fitness). Bij bepaalde handelingen (kettlebell clean) gaat ie even af, maar voor de rest doe ik er alles mee.
Geen zaktraining uiteraard, want er past geen handschoen overheen :nerd_face: En daar heb je kluisjes voor.

Kluisjes kunnen open. Iemand rapporteerde niet al te lang geleden op HF dat zn horloge op die manier verdwenen was. Zelf doe ik eigenlijk altijd een F91-w om van 10 euro als ik ga sporten. Zo van Amazon.de. en dat werkt prima.

Op vakantie gaat er altijd wel een betere mee
 met hoge WR en waar ik toch niet te bang voor ben als ik het kwijt raak of kapot maak. Een microbrand of entry-Seiko/Citizen/Orient.

Zou vooral niets meenemen dat je niet kwijt wilt. En tijdens een competatieve sport ook geen sierraden waarmee je anderen/jezelf kunt beschadigen.

Gewoon je rolex sub om. Toch geschikt voor in het water?

Geintje natuurlijk. Geen horloge, opgelost.

Geen optie. Ik train meestal op tijd ( bv 40/20 sec trainen/rust ).

1 like

Ik sport zonder horloge/telefoon. Als ik om me heen kijk daar in tegen

1 like

:tired_face::tired_face::tired_face: en maar kijken. En maar appen.
Of oortjes in, kan ik ook niet. Dat zit toch in de weg, bloedirritant.

1 like

Inderdaad. Ben aan het trainen, ga van dat bankje af met je K*T telefoon :face_with_raised_eyebrow:
Zeg net nog tegen collega’s: Heulveul mensen die mobiel constant bekijken: epidemie

2 likes

Zitten allemaal de hele dag op HF :slight_smile:

2 likes

Ik ga naar personal training studio waar geen mensen komen die een kluisje gaan open breken. De weekend gym heeft een wat meer gemĂȘleerd publiek, maar daar sluit je de kluisjes met je eigen slot. Dan moet je echt gaan breken wil je het open krijgen. Natuurlijk hou je het horloge niet om tijdens het sporten. Ik zie het wel eens, Bennie de bankdruk koning met z’n dikke gouden klok, maar ik kan me er zelf niets bij voorstellen. Ziet er niet uit ook.

Frans de kettlebell koning met zijn SKX :slightly_smiling_face:
Totaal geen last van, met geen enkele oefening behalve dus met een clean. Die doe ik dus gewoon ook niet :sunglasses:

ik zou echt niét weten waarom niet.

1 like