Horloge naar sport

Beste mede-liefhebbers,

Nu al bijna een week aan het genieten van mijn nieuwe en eerste horloge. Alleen omdat ik nog nooit een horloge heb gehad of gedragen kom ik ook meteen dingen tegen waarvan ik me afvraag hoe jullie dat doen.

Ik speel speel waterpolo en ben ongeveer 5x per week in het zwembad, ik kan mijn horloge natuurlijk niet omhouden tijdens het zwemmen, tot nu toe heb ik mijn horloge maar gewoon in het zijkvak van mijn tas gedaan alleen elke keer bid ik bijna dat niemand er op gaat staan of dat er iets mee gebeurd.

Ik wil mn horloge zoveel mogelijk dragen en zie het ook wel als een gebruiksvoorwerp maar ik was benieuwd hoe jullie dit aanpakken/zouden aanpakken, niet meenemen? apart doosje? Gewoon los in de tas?

Ben benieuwd!

1 like

Thuis laten.

13 likes

Dan ben je op een leuk niveau aan het waterpoloën!

Inderdaad gewoon thuislaten en als je toch een horloge wilt dragen een G-Shock aandoen. Heb ik ook om met sporten.

1 like

Dit klinkt als het tegenovergestelde van ontspanning. Ik zou hem thuis laten. Of desnoods in de auto.

2 likes

Laat dat ding gewoon thuis. Ik hou ook van mooie horlgoes en ik draag die het liefst altijd en overal, maar dure dingen achterlaten in een sportkleedkamer is vragen om problemen.

Dit is precies waarom ik een Seiko heb.

3 likes

Want een Seiko kan niet mooi en niet duur zijn?

4 likes

Hij maakt mij ook woedend Timo.

He’d better not be talking about that Zimbe Turtle.

3 likes

Oh, zeker wel. Maar ik doelde inderdaad op mijn specifieke

en niet op Seiko in het algemeen, waarvan ik het niet erg vind wanneer die op termijn een beetje karakter gaat vertonen in de vorm van krassen en butsen.

4 likes

Iets van een eqtui is handig (à la de watchroll van @SuperC)

1 like

In bijna ieder geval niet duur :joy:

1 like

Als je hem toch mee wilt nemen schijnt dit je van het te zijn :slight_smile: TK: Casebudi travelcase

1 like

Niet meenemen. Als ik ga trainen is het enkel de G-Shock die meegaat naar het zwembad.
Als die gejat wordt of nat wordt is er niets aan het handje. Naja als het gejat wordt, is het natuurlijk wel sneu.

5x trainen is trouwens wel netjes. Ik train hooguit 3x per week. Op welk niveau speel je? En welke club/regio?

1 like

G-Shock, neem er dan wel eentje die zender gestuurd is, ideaal om ook je mechanische horloges op gelijk te zetten.

3 likes

Ik laat mijn horloge eigenlijk altijd in de auto liggen met voetbal. Tenzij ik weet dat de kleedkamer op slot gaat. In zo’n voetbalschoen tasje doe ik hem iig niet. Tussen alle sleutelbossen en telefoons geen goed idee…

In mijn geval verwacht ik niet dat men snel mijn horloge jat aangezien het dan wel gelijk heel erg op zal vallen haha…

1 like

Jaaaaa dat was zondag toch weer opmerkelijk. Hij stond weer netjes op tijd en automatisch een uur terug gezet. Altijd leuk om te zien! :+1:

1 like

Dat dacht Dolberg waarschijnlijk ook :joy:

5 likes

:rofl::rofl::rofl:

Goed punt… Ook dat ging niet bepaald onopgemerkt haha!

2 likes

Er is vast wel iets van een kluisje in het gebouw waar je je spullen in kan doen? Zo in je tas gaat echt een keer fout.

1 like

Nou dat dus. Maar ik doe er altijd een sok omheen en dan in het tasje.

2 likes

Training is ook vaak 3x per week + wedstrijd en lig elke week wel in het water om O13 & O15 training te geven.

Zelf speel ik bij VZC H1/H2, H1 speelt nu 1e klasse bond, speel je zelf ook?

2 likes