Nu al bijna een week aan het genieten van mijn nieuwe en eerste horloge. Alleen omdat ik nog nooit een horloge heb gehad of gedragen kom ik ook meteen dingen tegen waarvan ik me afvraag hoe jullie dat doen.
Ik speel speel waterpolo en ben ongeveer 5x per week in het zwembad, ik kan mijn horloge natuurlijk niet omhouden tijdens het zwemmen, tot nu toe heb ik mijn horloge maar gewoon in het zijkvak van mijn tas gedaan alleen elke keer bid ik bijna dat niemand er op gaat staan of dat er iets mee gebeurd.
Ik wil mn horloge zoveel mogelijk dragen en zie het ook wel als een gebruiksvoorwerp maar ik was benieuwd hoe jullie dit aanpakken/zouden aanpakken, niet meenemen? apart doosje? Gewoon los in de tas?
Laat dat ding gewoon thuis. Ik hou ook van mooie horlgoes en ik draag die het liefst altijd en overal, maar dure dingen achterlaten in een sportkleedkamer is vragen om problemen.
Oh, zeker wel. Maar ik doelde inderdaad op mijn specifieke
en niet op Seiko in het algemeen, waarvan ik het niet erg vind wanneer die op termijn een beetje karakter gaat vertonen in de vorm van krassen en butsen.
Niet meenemen. Als ik ga trainen is het enkel de G-Shock die meegaat naar het zwembad.
Als die gejat wordt of nat wordt is er niets aan het handje. Naja als het gejat wordt, is het natuurlijk wel sneu.
5x trainen is trouwens wel netjes. Ik train hooguit 3x per week. Op welk niveau speel je? En welke club/regio?
Ik laat mijn horloge eigenlijk altijd in de auto liggen met voetbal. Tenzij ik weet dat de kleedkamer op slot gaat. In zo’n voetbalschoen tasje doe ik hem iig niet. Tussen alle sleutelbossen en telefoons geen goed idee…
In mijn geval verwacht ik niet dat men snel mijn horloge jat aangezien het dan wel gelijk heel erg op zal vallen haha…