Horloge naheffings vraag

Ik heb een Fedex factuurtje gekregen. Er staat heel veel info op maar het wordt me niet helemaal duidelijk hoe en wanneer het bedrag moet worden voldaan. Weet iemand of ik een accept giro krijg of moet ik het gewoon overmaken naar hun algemene rekening nummer?

Volgens mij krijg je een accept giro. Tenminste dat heb ik ooit eens gehad, lang geleden…
Daar moet ook bij staan voor wanneer je betaald moet hebben.

Ik kreeg inderdaad ook een beetje een vage rekening zonder acceptgiro of uiterlijke datum oid. Alles klopte wel gewoon en ik heb het bedrag gewoon overgemaakt.

Groeten,

Sven

Je krijgt geen separate acceptgiro of zoiets.

Rechtsboven staan de bankgegevens, daar moet je het naar overmaken.
Volgens mij is de termijn binnen 8 dagen.

Marco-T Schreef:

Je krijgt geen separate acceptgiro of zoiets.

Rechtsboven staan de bankgegevens, daar moet je
het naar overmaken.
Volgens mij is de termijn binnen 8 dagen.

Dat moet wel lukken. Bedankt voor de info. Zijn er ook mensen die dit wel eens niet hebben betaald?

yep, en toen kreeg ik aanmaningen met grote letters en toen heb ik het maar wel betaald…

FedEx facturen zijn inderdaad niet erg duidelijk. Je moet het gewoon overmaken onder vermelding van het factuurnummer.

Ze versturen vaak ook facturen vanuit Engeland en die komen met enorme vertraging aan. Kreeg laatst een factuur die op 1 dag na al op de vervaldatum zat. Meteen even gebeld en dat is een probleem waar ze aan werken, maar ze houden er wel rekening mee.

Als er iets is kan je ze altijd even bellen, ze hebben een hele vriendelijke klantenservice :).

Mijn vrouw heeft zoiets ook eens gehad, kreeg eerst de aanmaning en twee dagen later de officiële rekening. Even bellen en probleem opgelost.

Gewoon overmaken is prima, heb het ook al eens een paar keer gehad. Niet betalen? Zwarte lijst en geen pakjes meer via FedEx heb ik van horen en zeggen.