Goedenavond.
Voel mij zeer klungelig, maar na het vervangen van een batterij (1e keer) krijg ik de deksel niet meer dicht.
Iemand nog tips?
Goedenavond.
Voel mij zeer klungelig, maar na het vervangen van een batterij (1e keer) krijg ik de deksel niet meer dicht.
Iemand nog tips?
http://www.bison.net/static/resized/products/assets/asset_229_4.gif.270x330_q95_autocrop.png
Sorry, naast deze flauwe bijdrage kan ik je helaas niet helpen
Als je geen glazen/case-persje hebt:
Je zou hem moeten persen en met mazzel krijg je het met de hand voor elkaar.
Als je dus geen pers hebt wordt het improviseren of naar de juwelier.
Je zou om gelijkmatig druk uit te oefenen wat hout en een lijmtang kunnen proberen. Thatâs my 2 cents en verder zouk ut nie wetuh.
Bedankt voor de reacties.
Stomme dingen. Binnen 1 seconden open om vervolgens te klooien om hem dicht te krijgen.
Door het aandrukken is wellicht het deksel niet meer helemaal vlak, waardoor het niet meer goed past? Deksel proberen in de oorspronkelijke vorm te krijgen wil hopelijk wel weer werken. Heb hetzelfde probleem gehad met een rechhoekige deksel van Boss. Succes, hopelijk gaat het lukken.
Tot nu toe weinig geluk. Ding lag ook al jaren in de kast stof te happen.
Heb hem ernstig toegesproken en voor straf in de kast terug gezet. Eens kijken of hij zijn lesje heeft geleerd als ik hem morgen weer tevoorschijn haal.
Had hetzelfde probleem met een horloge van mijn schoonvader. Zelfs de deksel in de vriezer gelegd maar dat had natuurlijk geen enkel nutđ.
Uiteindelijk uit wanhoop met een theedoek eromheen met een tang dicht kunnen krijgen(zonder schade). Maar dat is geen aanrader.
Gewoon zo dragen, de zogeheten âopen caseback 2.0â
Misschien het dekseltje even in de vriezer laten afkoelen, wie weet krimpt het wat en lukt hey zo wel die terug te persen. Wel zorgen dat het kurkdroog blijft.
Edit: ik zie dat dat al geopperd isâŠ
âŠnaar de juwelier gaan.
heb je er wel een zweepje bij gedaan?
Die modemerk-kwartsjes met klemdeksel zijn vaak enorm lastig dicht te krijgen. Ik had laatst een stapel horloges van de vrouw van een collega voor batterijen, de meeste moest ik met de glazen/dekselpers dicht zien te krijgen. Door de creatieve kastvormen soms nog best even zoeken naar de juiste ponsen, ook. Hieronimus biedt wellicht een bruikbare uitweg.
Wel goed mikken: