Horloge niet speciaal, verhaal wel: nieuwe Esprit

Dik 5 jaar geleden maakte mijn toenmalige vriendin het uit, drama drama, had er 5 jaar wat mee gehad en zag het niet aankomen. Ze had net een horloge cadeau gedaan, maar ik gaf het terug - kon de herinnering niet aanzien dus het was teruggeven of weggooien. Later hoorde ik van haar (laatste keer dat ik haar zag), dat ze het aan een huisgenoot had gegeven (kende hem ook), zelf kon ze er ook niks mee.

Nadat ik een gitaar verkocht had, had ik money to burn en ging ik op zoek naar een leuk horloge. Na wat rondneuzen op Marktplaats kwam ik een aardig Esprit horloge tegen. Deed me een beetje herinneren aan het horloge wat ik vroeger had gekregen van mijn ex, maar ondertussen was dat al weer zo lang geleden dat ik het niet zou herkennen. Al was ik op zoek naar iets “exclusievers”, toch een paar tientjes geboden.

Voelen jullie hem al? Bleek het dat ene horloge te zijn wat ik van mijn ex heb gehad… In de mailwisseling ontdekte ik dat het die oud huisgenoot was die hem had gekregen… BIZAR. 5 jaar later. Ik keek verder nooit op MP voor horloges, hij bood er verder nooit wat aan. Het kwam precies samen, ik kwam er bij uit EN ik deed er ook nog eens een bod op…

De kerel die hem aanbood wilde hem niet verkopen aan een ander, maar alleen aan mij kwijt. Hij vond het zo’n onwaarschijnlijk verhaal. Vanmiddag heb ik met hem geluncht en het horloge geruild voor een goede fles wijn. Hoe dan ook voelt het toch vreemd. Ben over die relatie heen hoor, heb een fantastische vriendin waar ik mee samenwoon. Maar het blijft vreemd om een horloge met zo’n historie weer terug te krijgen, blijft van een ex, waar ik toch wel aardig kapot van was. Aan de andere kant had het ook vreemd gevoeld om er niks mee te doen en voorbij te laten gaan.

Lang verhaal, tijd voor foto’s:

Een bijzondere ervaring.
Ik geloof dat bepaalde dingen niet zomaar gebeuren, maar dit even terzijde.
Al met al een leuk horloge

Hehehe ja dat heb ik meer gehoord. Maar hoorde dat zij met haar vriend in Singapore woont, en ik heb een dik jaar geleden met mijn vriendin een huis gekocht. Dus als er een “reden” achter dit alles zit, ben ik wel benieuwd :smiley:

Prachtig verhaal; horloge ben ik iets minder enthousiast over als ik eerlijk mag zijn.
Lijkt me sowieso een reden om hem nooit weg te doen.

Natuurlijk mag je eerlijk zijn, ik kan het ook best begrijpen want ik heb het zelf ook. Althans, voor de prijs vind ik het wel aardig, maar het is wel mijn minst mooie exemplaar. Wat dat betreft zal ik het meer als aandenken houden dan het dragen…

Idd een mooi verhaal, maar net wat darkangel zegt…
Deze zal waarschijnlijk altijd blijven neem ik aan :slight_smile:

Grt. René

Heel leuk verhaal!
Geniet van het horloge.

Mooi verhaal, Verschrikkelijk horloge =)
Zonder gekheid: leuk!

Erg leuk verhaal!

Voor mij heeft elk horloge een verhaal. En dit vind ik wel een mooie. Klinkt bijna als een film.

In tegenstelling tot de anderen vind ik het wel een mooi horloge vooral die kleur spreekt me aan.
Het verhaal er achter is bijzonder dit is een op 100 miljoen wellicht, je zou er een een verhaal om heen kunnen breien dan wordt het ook nog een bestseller misschien.
Houden dat ding en nooit meer weg doen.

Mooi om te lezen zo iets

mvg
Lex

Hahaha ja, je zou er nog een veel mooier verhaal van kunnen maken. Maar dan kom je toch al snel met een “happy end” waarbij ik haar weer terug krijg. Ik denk dat mijn huidige vriendin een dergelijk film/boek project minder zou waarderen :smiley:

bijzonder verhaal !

en voor het horloge had je het niet " aan " hoeven houden :wink:

Mooi verhaal!

Erg vermakelijk verhaal.

Haha , nou ja het gaat niet altijd op zal ik maar zeggen :wink:

Ik vind het verhaal persoonlijk mooier dan het horloge zelf. Koesteren zou ik zeggen. :wink: