Horloge nieuw kopen en nooit dragen!

Ik heb een nieuwe Sea Dweller en ik heb hem nog nooit gedragen. Hij gaat ook verkocht worden. Was niet echt een juiste koop voor mij.

Een SD weg doen ?
Die doe ik nooit weg als je ziet wat die nu waard is !
En hij is heel mooi. Draag die wel.

Mensen die in de foodsector werken mogen geen horloge/ringen en/of juwelen dragen. :fist_right: :fist_left:

3 likes

Oké Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Maar dan mag het niet dat is wat anders.

Chirurgen bijv mogen geen horloges/sierraden dragen tijdens werktijd. Ofja… niet zodra ze met opereren of met patienten werken.

1 like

Ik doe hem weg omdat hij echt te groot is voor mijn polsen. Ik vind hem erg mooi en vind het jammer dat hij niet echt past. Mijn vader koopt hem overigens van mij dus hij blijft wel in de familie.

1 like

Welke heb je dan ?
Maar dan komt hij goed terecht.

Ik stop wel met horloges te dragen die ik te koop heb gezet, om evt, beschadigingen te voorkomen. Maar horloges alleen voor de heb? Nee.

Mijn vrouw werkt bij de Bloedbank, in uniform en met mondkapje de hele dag, geen horloge om!

Zodra je aan mensen zit mag het vaak niet uit hygiënisch oogpunt. Verpleegkundigen, artsen etc

1 like

Ja die is wat groter dan de mijne geloof ik.
Jammer van het loepje vind ik niet mooi.
Maar wel een mooi horloge natuurlijk.
Maar ik heb 20 cm polsen dus kan niet groot genoeg.

De meeste horloges draag ik regelmatig. Deze twee, weliswaar niet nieuw gekocht, de laatste tijd (te) weinig. Daar is geen specifieke reden voor. Ik vind het zelf ook niet erg. Ernaar kijken vind ik tot nu toe genoeg plezier geven.

1 like

Letterlijk nooit, nee. Maar ik heb wel een horloge dat ik al een paar jaar heb en hoop en al twintig keer gedragen heb.

Lang verhaal kort: ik was er redelijk ver voor gereden, twijfelde heel erg en heb het toch meegenomen (splinternieuw bij een juwelier) omdat ik schrik had dat ik een paar dagen later weer 3u zou moeten rijden om het alsnog te halen.

Na twee weken totaal geen klik mee, en dan maar een nieuw horloge gekocht zonder de stress van “hier moet ik dan misschien nog eens 3u voor rijden”.

Ik heb het nooit kunnen wegdoen, en heel af en toe draag ik het nog eens een dag, maar het is ergens wel zonde. Dat gezegd was het een goede les: als ik 100% zeker ben, kan ik kopen. Bij de minste twijfel laat ik het voor wat het is.

nooit dragen is teveel gezegd bij mij, er zijn horloges in de verzameling die niet zoveel op de pols komen maar nooit?
nee hoor ook die komen toch vroeg of laat op de pols, al is het maar voor een paar uurtjes :smiley:

Zelfde gevoel als een nieuwe vriendin hebben maar niet aankomen…

4 likes

Ieder zijn ding toch?
Als jij hem graag helemaal nieuw houdt en er graag naar kijkt, gewoon doen.

Zelf draag ik alles, ook mijn nieuwe GS.

3 likes

Nee, dat niet. Ik heb er een paar liggen als reserve, mocht de gebruikte kapot gaan of gestolen worden of verloren raken.

Er zullen nu wel krassen bij de lugs zitten vanwege het wisselen van een band. Dan geldt hij als gedragen in mijn optiek.

1 like

Geen enkel medisch personeel mag iets dragen onder de ellebogen: ook geen ringen of lange nagels, nagellak etc. Medisch personeel is dus o.a. alle artsen, verpleegkundige maar ook schoonmaak etc.

1 like