Horloge nieuw kopen en nooit dragen!

Schoonmaak geen ervaring mee.

1 like

Angst voor de eerste kras?

Net gecheckt :smiley:
Weliswaar zonder loupe, maar mét leesbril. De lugs zijn maagdelijk.

Ik mag dan wel geen 18 meer zijn,met mijn fijne motoriek is niks mis. (Goed gereedschap helpt ook).

2 likes

Heb dat helemaal niet. Voor mij zijn het in essentie gewoon gebruiksvoorwerpen.

Één van de ergste dingen vind ik bijna een product niet gebruiken waarvoor de makers het bedoelt hebben.

Een stofzuiger gebruik ik gek genoeg om te stofzuigen, mijn ijskast ligt gelukkig vol met eten en mijn laptop gebruik ik om oa dit forum mee te bezoeken.

Het is nog nooit in me opgekomen om met een goed glas wijn mijn stofzuiger te bewonderen.

5 likes

Die doos ligt in de kast. Dat een horloge in die doos in die kast mooi ligt te wezen is verspilling van energie, want ik zie het niet.

Dan zou ik toch die ongebruikte jatten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

jeeeez… ik hoop het niet. Waarom koop je ze dan?
Als ik horloges nauwelijks draag dan ga ik er al over nadenken of ik ze weg moet doen want horloges dienen gedragen te worden. Zunt

och jee ik hoor een Jambers aflevering aankomen…

1 like

inderdaad…

1 like

Ik draag nieuwe horloges meteen de dag nadat ik ze heb. Desnoods pas ik mijn kleding er op aan (de kleur die ik die dag draag).

1 like

Ik draag ze zelfs op de dag dat ik ze heb!

6 likes

Er zal hier vast iemand zijn die een laag folie over zijn Rolex heen heeft geplakt en een hartaanval krijgt bij elk klein mogelijk krasje, dan draag je hem ook niet echt.

2 likes

dit is pas waar als er daardwerkelijk iemand deze waarde aan jou heeft betaald en jij dus geen SD meer hebt, anders is het net als op de huizenmarkt … lucht, en daarvan kun je niet alleen leven.

inderdaad, gewoon zonde, een horloge is een gebruikssierraad, tuurlijk kun je een bijzonder model alleen thuis of op kantoor dragen wanneer je het horloge niet teveel wilt laten leven, maar het blijft een gebruiksvoorwerp.

Geinig zo’n stolp, kom ik vaker tegen bij liefhebbers, maar dan nog worden ze gedragen en is het vooral een plek om jouw horloges in huis te displayen.

Kortom lekker dragen … !

Lekker gelijk van genieten, meestal gelijk de hele week, tot dat ik toch weer een van mijn andere vrienden pak.

Nee je bent geen uitzondering

Mensen een rolex gmt voor list koopen doen het hoop ik ook hahahaha

Ik draag alles, maakt niet uit hoe mooi ik ze vind of wat ze gekost hebben. Doet weleens pijn als ik net even de gegranolde muur meepakt bij mijn ouders als ik omdraai in de gang…

4 likes

Ja geweldig in de kast zetten en voor het slapen gaan even kijken Top.
Maar mag niet van mijn vrouw horloges wel gelukkig.

1 like

Nee dat niet maar zijn dan nog zo mooi en maagdelijk!

Gewoon af en toe de kast en de doos open maken en kijken genieten simpel.