Horloge nieuw kopen en nooit dragen!

Die SD is simpel die levert veel meer op. Maar ook Bulova, Seiko, enz. Moet je wel even wachten natuurlijk. Maar daar gaat het mij niet om. Ik heb echt genoeg om te dragen Rolex. Omega, Panerai, Breitling, Doxa enz. Dus ik draag er genoeg. Maar ieder zijn ding. Vroeg mij alleen af of er meer zo over denken.

YKINMKBYKIOK :wink:

2 likes

Is dat wolven taal ? Kan je het vertalen?
:rofl: :sweat_smile: :joy:

Als je je horloges niet draagt kun je beter een goudstaaf kopen en die in de kluis leggen. Of een museum oprichten. :smile:

3 likes

Maar goed ik heb na 50 jaar sparen 90 horloges dus waarom zou ik dan alles dragen?
En nog steeds op zoek naar die ene!

2 likes

Daar is toch niets aan te zien zeker de tijd niet.
En ga je toch ook niet om je pols doen!
Ik geniet er zelf van mijn eigen museum !

Nee maar als je je horloge niet draagt maakt het geen moer uit of het om je pols past of niet.

90 staven goud zijn allemaal hetzelfde Is Zo Saai!

Maar draag je je horloges niet en kijk je er wel regelmatig naar of kijk je naar de meesten helemaal niet om?

Ja ik kijk af en toe wel natuurlijk. Zeker als er weer een hier voorbij komt. Is echt heel leuk om dan echt te kijken. I.p.v. zo’n plat scherm!

Zal een voorbeeldje geven zie deze Bulova stemvork gekocht in de winkel lang geleden voor 175,00 Gulden heb ik nooit gedragen. Stickertje prijsje zit nog achterop zit Er is iemand op het forum die er een vermogen voor wil geven. Toch geweldig dat ik die heb liggen. En dan kijk ik er weer naar. En zo heb ik er meer.

Ook deze kreeg ik van de week weer een bericht hoe mooi hij is Nooit gedragen. Nieuw gekocht zo als hij is.

6 likes

Een vriend van mij heeft meer voorraad dan Gassan en S&C bij elkaar. Maar dragen ho maar. Sommige exemplaren hebben al jaren geen daglicht gezien! Ik verklaar hem voor gek. Hij ziet het als een financiële reserveparachute. Hij is ook geen HF-lid, maar dat spreekt voor zich! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Jammer had graag met hem willen praten! Die snapt het !

Tenzij het Rolex sportmodelletjes zijn (en dan nog, het blijft speculatie) is dat geen briljante zet.

Ook de mindere merken worden meer waard.
Waar ik diversen voor heb gekocht kan ik er nu veel meer voor krijgen.
Maar niet zo gek als Rolex.
Maar daar gaat het mij niet om.
Levert meer op en kost ook niet meer dan een beetje kast ruimte.
De hoofdzaak is dat je er van geniet en het mooi vind!
Klomp goud vind ik niet mooi om te zien!
Ik zie het meer als een huis als je lang blijft zitten wordt het vanzelf meer waard.
Maar gaat niet om beleggen gewoon omdat ik het mooi vind!

Besef je wel dat er ontwerpers enorm hun best hebben gedaan op die stofzuiger. Afhankelijk van het model natuurlijk.
Maar een Dyson bijv…Ik stel me altijd voor dat ik erin aan het rijden ben en alles schoonmaak. Gaaf.

Dus ik zou zeggen. Doe dat juist eens. Kijken. Echt, je gaat er anders van stofzuigen.

Zeker met een paar glazen wijn op.

On topic: ik ben op sommige horloges erg zuinig. Maar niet dragen? Nee. Dat niet.

4 likes

Maar je bent hier toch ook om naar horloge te kijken!
Of ben je ook lid van Stofzuiger Forum SF :rofl:

3 likes

:joy:. Ik zeg niets

Wellicht zijn postzegels een beter alternatief voor je? Kom op, horloges moeten gedragen worden. Auto’s moeten gereden worden, motoren bereden, en ik kijk ook niet naar een lekkere meid met de gedachte dat we die in een maagdelijke staat in een vitrinekast moeten zetten.

Lekker gebruiken die handel. Wabi Sabi is een groot goed.

2 likes

Ja ik heb de Kamasu paar maanden terug aangeschaft. Zeker een tof horloge, maar door 3 andere aankopen is het er nauwelijks van gekomen om hem te dragen. Toch maar besloten hem in het blauw te gooien.

Apart wel, ik had niet verwacht dar mij zoiets zou overkomen :sweat_smile: