Horloge om in bed?

Gewoon de Panerai om in bed. Ben niet van suiker.

1 like

En altijd een bieropener onder handbereik.

9 likes

Vreselijk om een horloge om de pols te hebben als ik slaap.

1 like

Ik geloof dat een IWC, Squale, Seiko of Hammie het ook uitstekend doet als de eigenaar ligt te pitten. Zelf draag ik al jaren allerlei merken tijdens het zwemmen, badderen, douchen, pitten en allerlei aanpalige activiteiten.

Het blijft een curieuze vraag.

Wat heb jij met die Chinees in z’n bed gedaan?

Daarom koop ik alleen meuk die dat kan hebben.

Kinderlijk leuk inderdaad. Dan ben ik ook nog zo’n eikel die in de badkamer even z’n lume oplaadt. :slight_smile:

Grappig dat ie een foto maakt met allerlei objecten die ik nou juist niet in de buurt van m’n horloge wil. Als ik in de blote togus in bed lig is dat de veiligste plaats voor m’n horloges, want noch ik noch mijn vrouw krassen die dingen. :slight_smile:

Dit deed ik ook al jaren voordat ik besefte dat er mensen zijn die interesse in horloges een hobby noemen. :slight_smile:

Hhhmmmm
 ja, oh ja, bitte. :wink:

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Dat dus.

6 likes

gemakzucht en luiheid

1 like

Wat zal dat horlogebandje lekker ruiken.

2 likes

Geen leer-gebruiker
alleen rubber :thinking: of staal

1 like

Horloges verdwijnen 's avonds in de kist en als ze zich gedragen mogen ze 's ochtends er terug weer uit (ééntje althans). Ook bij andere activiteiten zoals douchen, afwassen, 
 draag ik nooit een horloge.

Dat is het nadeel van die vintage rommel, dan is afwassen ineens net zo spannend als de tijd van @HemiDaan bij de commando’s.

12 likes

Hier normaal geen horloge om in bed.
Maar
 toch sochtend wel een paar keer wakker geworden met mijn 5je om de pols.

Is ook samen met de Pontiac een horloge waarvan je amper verneemt dat je een horloge draagt.

Ik moet er om lachen, maar 't is wel waar.
En ik VERTIK het om m’n ouwe omega af te doen bij de afwas.

2 likes

45632_0013
Het ruikt altijd een beetje, Henk.

3 likes

Zo had ik er nog niet eens over nagedacht :joy::thinking:

1 like

Nooit horloge om in bed.
Op mijjn nachtkastje staat zo een raar ding een wekker

1 like

Mijn hemel wat een opsomming weer. Ik ben tijdens het lezen van jouw post in slaap gevallen voor het eerst met horloge nog om de pols.

10 likes

Horloge blijft vrijwel altijd om, uitzonderingen daargelaten. Meer heb ik eigenlijk niet te melden

1 like

Ik riek niet

1 like

Horloge blijft om in bed, onder de douche, of in het zwembad. Uitzondering maak ik alleen wanneer er een leren bandje op dat moment op zit (dan wissel ik eerst van horloge, of bandje).
Horloges die daar al niet tegen kunnen, bezit ik niet, en wil ik niet bezitten. Het blijft een gebruiksartikel.

2 likes

Als ik heb gezopen vergeet ik m wel eens af te doen

Anders gaat ie af

1 like

24/7