Horloge om in bed?

Nee, als ik slaap wil ik liever niets om de pols. Bovendien staat hier een LED klokje op het nachtkastje dus de tijd aflezen is geen punt.

Niet bevorderlijk voor de huid: je zweet toch meer in de nacht en dat kan op termijn voor irritatie zorgen of zelfs den schimmelinfectie ter plaatste. Niet ernstig, wel vervelend.

Nee, vreselijk irritant om een horloge te dragen tijdens het slapen.

Laatst even mijn NA Traser meegenomen onder t dekbed om het Tritium schouwspel te zien :sunglasses: Werd ik wel opgewonden van :yum:

Mijn vrouw kan niet zinder haar horloge en draagt hem altijd.

Ik leg tijdens het slapen onbewust mijn hoofd op mijn pols, en word dus elke keer wakker van een horloge. Dus die van mij heeft bivak op het nachtkastje.

Zelf zou ik zo absoluut niet kunnen slapen en doe mijn horloge dus ook altijd af, maar ik heb al meerdere mensen gehoord die belang hechtten aan de duur van de lume op hun horloge omdat zij ook wanneer zij midden in de nacht wakker werden de tijd wilden kunnen aflezen. Het schijnt dus wel een ding te zijn ja.

2 likes

image

Deze is voor mij de max voor in bed

4 likes

Horloge zit altijd om de pols. Alleen af met douchen als hij op nato zit.
's Nachts ook om, wil bij het wakker worden direct zien hoe laat het is.
Daarnaast was het met de pasgeboren baby handig om te zien hoe laat al die voedingen waren.

2 likes

horloge in bed is voor mij even logisch als schoenen aan in bed

1 like

Subtiel upje hoor, Candide. :expressionless: Maar, leuk dat ik nu ook mijn inbreng kan doen hier. :smiley:

Dit was voor mij ook de voornaamste reden om tot mijn 25e of zo mijn horloge te dragen in bed. Ik kijk nu eenmaal op mijn pols om te weten hoe laat het is. 's Ochtends deed ik het juist weer af om het op te winden en te gaan douchen. :joy:

Op een gegeven moment kwam er iemand in mijn leven van wie het haar steeds vast kwam te zitten en voor wie het getik in de slaapkamer te luid was, dus slaapt mijn horloge sindsdien op mijn bureau in een andere kamer. Ik ben er uiteindelijk vrij snel aan gewend geraakt om de tijd af te lezen op de door haar ingebrachte wekkerradio. :sunglasses:

Zeep kan de rubbers ontvetten waardoor er héél veel ellende kan ontstaan. Dit is denk ik waarom je niet met je Deepsea onder de douche moeten stappen :sweat_smile:

3 likes

Was mij met babyolie :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ah joh, dat is echt aanstellerij. Niet douchen met een gecertificeerd duikhorloge, godsamme :joy:.

7 likes

Daarom wissel ik het ook af. Overdag ‘gewoon’ om de linker pols. En tijdens het slapen om de rechter pols. Zo kan de rechter pols overdag ademen/luchten, en de linker tijdens het slapen.

Bovendien weet ik, als ik overdag m’n horloge om de rechter pols zie/voel, dat ik in een Inception zit :wink:

1 like

Bij het duiken gebruik je volgens mij geen zeep

Het heet niet voor niets een duik horloge en niet een douche horloge :wink:

1 like

Han bij het douchen ook niet. :wink:

1 like

Inderdaad. Snap niet dat iedereen zo panische is
Koop iets om te gebruiken. Krasjes deuken ect hoort erbij

2 likes

Ligt eraan waar ik doorheen moet :joy:

En zie daar geen probleem met een beetje zeep. Mischien als je hem in een emmer met zeep gooit

1 like

Ik draag mijn horloge bijna altijd in bed. Behalve als we in een actieve bui zijn. Dan doe ik mijn horloge af (5 minuten?). Ik vertel mijn schatje dat ik dat doe om haar niet te beschadigen. Uiteraard is de ware reden dat ik mijn horloge schoon wil houden :face_with_hand_over_mouth:.

8 likes

Mischien een x bij han onder de douche bijzetten :joy: