Horloge om in bed?

Ik ook niet. En na het douchen glimt het goud ook nog eens heerlijk.

2 likes

Ik wil niet dat mijn horloge een ā€œweapon of (m)ass destructionā€ wordt :pray:

2 likes

Ik heb geen gefundeerde opvatting over zeep en het ontvetten van de rubbers, maar ik vind het klinken als een legitieme zorg. Je kunt het wat mij betreft in ieder geval niet afdoen als panisch en aanstellerij, en het vergelijken met gebruikssporen. Als er water in dat ding komt is dat gewoon kut.

Rolex zelf zegt overigens het volgende, dus het zal inderdaad geen probleem zijn.

image

4 likes

Breng je mening niet als een feit.

Krassen horen er hier niƩt bij in mijn OCD horlogedoos! :see_no_evil: :face_with_monocle:

2 likes

Had het niet over je horloge

3 likes

Ik hou hem lekker om bij slapen, douchen, zwemmen etc.
Wat een geneuzel over schade o.i.d. als je slaapt met een horloge om…

Anywaysz, weer allemaal persoonlijke voorkeuren en geneuzel om niks. Horloge gaat niet stuk van slapen…

2 likes

Heerlijk hĆØ, zo’n forum? :smiley: :relaxed: :hugs:

2 likes

Altijd aan behalve op het werk, daar ligt ie netjes in de la, ver weg van vonken, magnetische velden en meer van dat soort ongein.

1 like

TMI… :grin:

6 likes

Ik ga pas een horloge dragen in bed als daar tapperuse gebruikt kan worden.

Ik schat in dat ik keer aan 25 seconden genoeg heb x 15 keer per maand, dat moet toch goedkoper worden dan het maandsalaris dat ik nu telkens kwijt ben.

Nooit horloge om in m’n nest. Staat een wekker naast me…

Ik had m’n vaseline en zakdoekjes klaar staan. Ik klikte, in de hoop dat het zo’n fout gecropte zoom thumbnail was, maar werd danig teleurgesteld door de volle versie. En bedankt. Kon ik alles weer in het nachtkastje bonjouren.

Maar goed om te zien dat iemand die dingen nog gebruikt waar ze voor zijn.

Bij wabi sabi hoort in mijn optiek cocos-olie in de kroon, een zweempje van de geur van Santorum en wellicht zelfs vlekjes op het glas van de tranen van m’n partner.

Van blijdschap, het moet gezegd. :slight_smile:

Kortom: Ik volhard. In het omhouden van m’n horloges, wel te verstaan.

1 like

Dan zou ik weer mijn bril op moeten houden. Da’s pas echt onhandig.

1 like

Truste

You kinky…

2 likes

Deze zijn beter.

1 like

Ik doe hem altijd af. Dat zit toch niet lekker snachts. Vindt de vriendin ook niet prettig trouwens.

Ik denk dat 1 minuutje in een emmer zeep minder destructief werkt dat dagelijks mee onder de douche, uitgaande itt Han ;), dat je elke keer shampoo en douche gel gebruikt.

Het is niet in 1x kapot alsof je em laat vallen. Maar het gaat waarschijnlijk de pakkingen sneller aan, dan als je er niet mee zou douchen. Hoeveel sneller kan ik dan weer niet zeggen.
Het is alleen de theorie dat zeep&zo invloed heeft op (siliconen)vetten op pakkingen, waardoor deze sneller uitdrogen, barstjes vertonen, etc met eerder waterschade tot gevolg.

Om alles dan weer even te relativeren. Ik heb nu meer dan een decennium een dedicated douche horloge. En die heeft nog geen last van waterschade. (En ja, ik douche vaker dan 1x per maand EN ik gebruik shampoo en zeep).
Daarbij komt het horloge echter niet dieper dan een teiltje water om em na t douchen weer schoon te maken.

1 like

Horloge altijd af, tenzij ik ergens logeer/buiten slaap.

En ik lees diverse malen dat mensen hem af doen bij lichamelijke activiteit, ik ben in een dergelijk geval liever voorbereid ipv ā€œeven wachten schatje, pappa moet nog even zijn horloge beschermenā€ te moeten uiten :joy::sweat_smile: Dat bederft toch een beetje de sfeer?

Hhhmm, benieuwd of de kinderbescherming ook meeleest hier…

4 likes