hahaha, als ik dat tegen mijn vriendin zeg ligt ze op de grond van het lachen en is de sfeer sowieso weg.
Maargoed, terugkomend op het topic, het is ook leuk om naar mijn watch te kijken op het nachtkastje.
hahaha, als ik dat tegen mijn vriendin zeg ligt ze op de grond van het lachen en is de sfeer sowieso weg.
Maargoed, terugkomend op het topic, het is ook leuk om naar mijn watch te kijken op het nachtkastje.
Fixed that for you.
On topic: ik slaap veel te wild om 's nachts een horloge te dragen. Ik ben al blij als 's morgens mijn bed nog op dezelfde verdieping staat.
waarvoor dank
You’re welcome Mr Hare.
Wat voor sterkte hebben jouw brillenglazen dan;
-10 of +10 ?!
-6.
Wij hebben een wekker met lekker grote rode cijfers. Daar kan geen horloge tegenop. Tenzij analoog klokkijken de voorkeur geniet…
Prima, maar ik zie het probleem niet van een horloge in bed.
Ik heb ook liever een chagrijnig mokkel hoor
Maar ik moet het hebben van mijn humor in bed anders is er geen sfeer
Dat moet ieder voor zich maar bepalen.
Maar ik heb liever geen beschadigingen aan m’n horloges, bijv. van stucwerk op de muur aan het hoofdeind of door de houten zijkanten van het bed…
Hout krast niet op staal hoor, daarom zijn metaalzagen ook niet van hout gemaakt en zijn de houten slijpschijven alweer uit de handel
Ons bed is gemaakt van hardhout… En vergeet die muur van stucwerk niet…
Hoe dan ook, als je horloge tegen een houten rand klapt, dan zou het zomaar kunnen dat dat (kleine) schade aan je horloge oplevert. ‘Desk dive’ sporen op je stalen horloge(band) komen ook niet door een stalen bureaublad, althans, mijn bureaublad en toetsenbord zijn i.i.g. niet van staal…
Daar zou ik dan weer een G-shock voor aanschaffen.
Vaak gaat de lichtste G Shock mee.
Dat was altijd deze …
… de 5610
Maar dus sinds kort deze …
… de B5600
En heel af en toe deze …
… omdat deze mooi, duidelijk en lekker comfortabel is
Slaap er elke nacht mee en hij gaat ook mee in bad of onder de douche Lekker dragen en van genieten. Ook koken doorstaat hij prima
Zo’n duur klokje hou ik wel om, opruimen in de box werkte bij mij ook niet
Breitling gestolen bij woning inbraak, dus deze mooie Omega blijft aan mijn pols
Super interessant topic!
Ik ga wel naar de wc met horloge om
Als je je horloge in bed draagt is de kans kleiner dat die gestolen wordt. Dit zou voor mij ook de enige reden zijn om mijn horloge in bed aan te houden.
Idd bril ophouden en horloge omhouden, positief accomodatie effect heet dat…
A’= (1-Hm x T’C)2
Horloge dag en nacht om. Een goed horloge voel je niet om de pols. Ook een met stalen band niet. Moet ook goed zichtbaar zijn in het donker.