Horloge om met “vasteloavend” / carnaval?

Vette Structures

2 likes

Zozo, jij maakt het wel spannend…

2 likes

Dank je voor de bijdrage :see_no_evil::joy:

1 like

Gaat geen horloge mee, geheid dat ik hem kwijt raak :beer::rofl: maar ook genoeg zakkenrollers

Ah een kenner :ok_hand:

2 likes

Ja dat is idd een (klein) risico

1 like

Oeteldonk jungske :ok_hand: woar is oewe kiel :upside_down_face: gentjuh! Is breda toch?

Ik vier elk jaar, ver boven de rivieren, ja, zelfs boven de IJssel, dat wij dat gelul hier niet hebben.

Hoe, zul je vragen… Tsja. Met een passabele whisky na een fijne maaltijd. Met een muziekje op de achtergrond. In dit geval de recente Rahsaan Patterson.

10 likes

Gelukkig !

1 like

Als rechtgeaarde Fries heb ik 2 keer Carnaval gevierd in Oeteldonk… na de 2de keer was het wel klaar en heb ik het afgezworen. Vrij kansloos geheel en funest voor je horloge :face_vomiting:

Dit zou mijn tip zijn:

3 likes

Och god. Niet dit weer.

2 likes

Ik moest heel erg hier aan denken:

Gelderland groot en vr… eh, hmmmm. :thinking:

1 like

Waarom heb je dan in je profielbeschrijving bij woonplaats “niet relevant” staan :face_with_raised_eyebrow: Fryslân boppe toch? Ik wel tenminste.

1 like

ik houd van carnaval!!

Meer omdat die irritante Brabanders wat minder in de randstad te vinden zijn 🥳

3 likes

Dat is dus de reden waarom die randstadters massaal naar Brabant komen tijdens carnaval, ze missen ons gewoon :innocent:

Dit klinkt verschrikkelijk hautain maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

2 likes

Jazeker,

Overigens draag ik gewoon een g-shock of mijn Garmin. Altijd makkelijk onder het spelen.

#aggemarleutet

1 like

Dit is mijn standaard Vastenavond horloge.
Ik ben bang dat deze de komende dagen veel om de pols zal hangen.

4 likes

Ik ben er klaar voor.


Zit toch alleen aan de bar. En heb een weekend stoma laten plaatsen dus kan gewoon blijven zitten :smiley:

11 likes