Horloge om met “vasteloavend” / carnaval?

Dat is dus de reden waarom die randstadters massaal naar Brabant komen tijdens carnaval, ze missen ons gewoon :innocent:

Dit klinkt verschrikkelijk hautain maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

2 likes

Jazeker,

Overigens draag ik gewoon een g-shock of mijn Garmin. Altijd makkelijk onder het spelen.

#aggemarleutet

1 like

Dit is mijn standaard Vastenavond horloge.
Ik ben bang dat deze de komende dagen veel om de pols zal hangen.

4 likes

Ik ben er klaar voor.


Zit toch alleen aan de bar. En heb een weekend stoma laten plaatsen dus kan gewoon blijven zitten :smiley:

11 likes

Hehe. Koning.

1 like

Klopt…ik woon niet meer in Friesland…dus dan is woonplaats niet relevant :wink: het Hollandsche dorpje waar ik ben gaan wonen is niet om over op te scheppen…
Fries ben je of je bent het niet, woonplaats heeft daar niks mee te maken :grin:

1 like

Duikhorloge leek mij wel toepasselijk :grinning:

4 likes

Twee stuks om (op?) de pols vandaag.

5 likes


De Afgebutste NATO is inmiddels krokant, maar dat mag de pret niet drukken :confetti_ball:

4 likes

Natúúrlijk, Kruikenstad present

4 likes

Kan zelf niet achterblijven natuurlijk

2 likes

G shock👍🏻

Gewoon een plaatje.

1 like

Heujj! Ik ga morgen met de optocht letten op een DJ met zilvere dial :wink:

2 likes

Midden in/op st. Jozefstraat :star_struck:

2 likes

In Kerkrade(kirchroa) vieren wij vasteloavend

, en wel met de Seiko spb
Alaaf

3 likes

Er zijn nogal een paar waaghalzen hier, met rolex of omega gaan carnavallen is wel een risicotje.
Je bent vaak zo buis dus kans op beschadeging of verlies en dan heb je ook nog diefstal op de loer liggen, ik zou een goedkope horloge prefereren

1 like

Vanuit Leeuwarden: heel veel plezier gewenst voor de ‘carnavallers’ onder ons! :beers::+1:t2: Alaaaaf! :ok_hand:t2:

Ik heb overigens werkelijk he-le-maal niets, eerder zelfs anti-sympathie, met dat chauvinistische Friese gedoe. Ook niet uit andere provincies overigens…

1 like