Horloge om met “vasteloavend” / carnaval?

Respect voor de ‘Kirchroanezen’ die gister naar Leeuwarden waren afgereisd :+1:t2:

Ach, genoeg netto bierdrinktijd om de wedstrijd snel te vergeten :beers::smiling_imp:

3 likes

Dit topic wordt misbruikt om te showen dat ze er überhaupt 1 hebben :clown_face: Als de kans bestaat dat je half dronken op je bek gaat doe je geen Omega of Rolex om, of minimaal een plens bier/meuk overheen gaat.

Ik doe gewoon een casiootje om :zipper_mouth_face:

1 like

Ik had, puur uit voorzorg, mijn G ook omgeslingerd. Volgend jaar toch maar eens het zuiden des lands bezoeken tijdens carnaval…

Dat soort ‘ik blijf toch wel aan de bar zitten’ situaties van @Lucky-Luke liepen bij mij toch te vaak ff anders :rofl:

Maar ieder z’n eigen natuurlijk :ok_hand:t2:

1 like

Deze… ja ik weet het ooit gekregen van iemand toen ik 16was en vond hem laatst weer dus mooi voor dit soort dagen in plaats van de g-shock. Voorstellen die ik volgende week wel.

1 like

Ok…:man_facepalming:

Alaaf!
:wave:

Grrrr. Zo veel optochten afgelast :disappointed:je zal maar maanden aan gewerkt hebben aan de wagen. Benieuwd of Heerlen en Maastricht doorgaan.

Ondertussen de Seiko in stijl :+1:

4 likes

Heel erg zonde inderdaad… En extreem sneu!

Hoe dan ook: dan maar een paar extra goudgele units!

2 likes

Ik dacht alleen die in Eindhoven? Maar helaas toch meer optochten.

1 like

De lijst wordt steeds langer…

2 likes

In Breda gaan er hele hordes locals pas na 1:30 naar de binnenstad omdat de laatste trein naar Rotterdam dan bijna is vertrokken

2 likes

Jammer. En kwa weer valt het best mee. volgens mij is het morgen erger.

Hik. Wa was te vraag ok al wer.? Hik :beer::beer:
Wik ik anworden, bek te vrag vrgeten hik, hik :beer::beer::innocent::beers::crazy_face:

3 likes

Kloar veur vasteloavend! :mali:

:beers:

6 likes

Kirchröadsjer :wink::wink::wink:

4 likes

Ich wunsch dich enge hoof sjpas jong

1 like

ne bonke zoepen, en op mien buuf kroepen

2 likes

Aken Noord heet die plek :slight_smile:

1 like

Ah das te ver weg :upside_down_face: wij staan op het piusplein morgen (als de planning doorgaat ivm het weer).

Mocht je een gele teletubbie tegenkomen is de kana groot dat ik het ben!

Ook al afgelast. Mooi klote