Horloge onder 500

Wat dacht je van deze Seiko Samurai?

Is ook te koop bij mij :wink:

:point_up_2::point_up_2::point_up_2:

1 like

Transka summiteer wordt het niet, vind het te ā€œdegelijkā€

1 like

Ik heb de seiko samurai save the ocean model (prachtig horloge)

1 like

Hmmm, zoals @blauwbeer altijd zegt: ā€˜het is beter om nog even door te sparen.’

2 likes

Irritante kerel. :joy:

Laat je niet voor de gek houden door al die lui met een gat in de hand Richard.

2 likes

Wat?

4 likes

Ik heb het geld wel op mijn spaarrekening staan maar ik vind meer dan 1000 uitgeven aan een horloge te veel. Ik vind het dan leuker om vaker een nieuwe horloge te kopen

5 likes

:+1: prima toch? Gewoon je eigen plan trekken. Ik maakte maar een gebbetje. :blush:

1 like

Grappig, Er wordt gevraagd naar horlogesuggesties bij voorkeur zonder stalen band. En het meeste wat hier voorbijkomt, is op staal.

Ik zou zeggen met een Orient, Seiko of Citizen grijp je zeker niet mis. Wat betreft de eerste, zou ik nog eerder naar een Orient Star kijken. Dat is een mooie stap hoger in afwerking en kwaliteit.

1 like

Als je een beejte onderhandeld krijg je er misschien een gratis leren bandje bij

Toch niet de Archimede ? :astonished:

1 like

Die heeft er ook aan moeten geloven helaas.

1 like

Serieus, wel op het forum gebleven ?

Ook niet. Ik heb hem geruild voor een ander horloge. Had er niet zo’n klik mee, maar de nieuwe eigenaar was er heel blij mee.

1 like

Dank voor alle aanbiedingen en suggesties.
Sommigen zijn helaas op staal en dat wordt het drze keer niet. De laatste was een citizen eco maranaut (op rikketik) dus ook geen citizen. Ga nog even wachten op de dan henry (heb al een blauwe) of die erg mooi is. Ik vermoed dat het een orient wordt.

Helaas op staal, ziet er wel erg mooi uit. Dank voor de 24 mm tip

Als ik me niet vergis is de Yema 39mm en de Oriƫnt 46mm. Dat is me nogal een verschil.
Ik gok dat de Dan Henry 39mm zal zijn gezien zijn voorliefde voor vintage.
Ben je er zeker van om de Oriƫnt op je verlanglijstje te laten staan?

Misschien is de nieuwe Baltic Aquascaph wat voor je. In diverse uitvoeringen verkrijgbaar.

1 like

Ik ga me nog iets meer oriƫnteren op andere Oriƫnt horloges, die 46 is wel erg groot. Ik zag ook nog een leuke glycine op ashford dus daar ga ik ook nog iets meer over lezen en natuurlijk de maen die hier boven genoemd is.

1 like

Die kamasu komt met korting op rubber. Zou zelf altijd met staal kopen en de band wisselen.

Ik snap dit eerlijk gezegd niet. Ik zou een horloge graag altijd op staal willen. Dan koop ik er zelf wel de leren en rubberen bandjes bij. Ik vind de bijgeleverde bandjes toch vaak niet mooi dus ik moet sowieso een nieuwe kopen. Probeer achteraf maar eens een stalen band te kopen! :sweat:

En een stalen band erbij is goed voor een eventuele verkoop. :man_shrugging:

3 likes