Op vakantie nog steeds geen nieuwe aanwinst gevonden.
Dus aankoop op ebay gedaan met m’n smartphone.
Maar wat bleek na aankoop… m’n betaling Was gelijk betaald! Zonder dat ik via paypal hoefde te bevestiging.
Hebben jullie dit ook meegemaakt?
Op vakantie nog steeds geen nieuwe aanwinst gevonden.
Dus aankoop op ebay gedaan met m’n smartphone.
Maar wat bleek na aankoop… m’n betaling Was gelijk betaald! Zonder dat ik via paypal hoefde te bevestiging.
Hebben jullie dit ook meegemaakt?
Paypal wachtwoord opgeslagen?
Vinkje gezet bij “laat mij ingelogd blijven” bij PayPal, dan logt de ebay app voor je in.
Wat heb je gekocht?
Heb via de browser gedaan (opera op android). Ben me er niet bewust v dat ik n wachtwoord zou hebben opgeslagen.
En heb geen paypal app geïnstalleerd.
Ik zou even inloggen vanaf een pc en kijken of er geen andere/verkeerde bedragen zijn afgeschreven.
Ooit eerder via PayPal betaald bij eBay? Dan kan het zijn dat het gekoppeld is en dat je via one click buy direct koopt.
Durf t bijna hier niet te zeggen…
Smartwatch
Zou ik willen doen, maar heb voorlopig geen beschikking over.
Wel eerder gedaan, maar nooit bewust gekozen voor gekoppeld directe aankoop ofzo.
Ik hou er juist v om zaken gescheiden te houden en apart in te loggen.
Hoeft ook geen PayPal app te hebben om automatisch ingelogd te zijn. Ik heb t ook wel eens, zonder dat ik er me bewust van ben, een vinkje aangeklikt te hebben met ‘ingelogd blijven’.
Ik had enkele dagen geleden net hetzelfde opgemerkt. Kijk eens bij je Paypal instellingen, bij veiligheid, of Oneclick is ingeschakeld.
Zojuist gekeken en wat ze volgens mij one touch noemen staat uit.
Erg vaag. Over paar dagen weer thuis en zal dan op de pc kijken wat er aan de hand Is. Zie voor nu geen verdachte transacties.