Horloge op nachtkastje?

Dat lijkt me nou zo oncomfortabel. Omdat toch best veel mensen dit zeggen, ook eens geprobeerd. Binnen een kwartier ging-ie af.

2 likes

Zo lief. En zo terecht ook; ze krijgen wat te verduren overdag… …de Speedy op het werk nog tegen de lockerdeur-rand geketst vandaag. Zat nog wel een shirt tussen, ging net goed. :sweat_smile: Speedy ligt trouwens altijd in de bekende rode service-etui. Is nog nooit geserviced, maar je hebt het midden-blauwe verkoopdeel hier… :innocent:

2 likes

Vind mijn vrouw niet lekker, zo’n bonk staal tegen haar lichaam.

4 likes

Één van de beste reacties ever!

3 likes

Hier stop ik wijselijk even met een gedetailleerde vervolgvraag. :innocent:

2 likes

Ik had ook een langere reactie in gedachten :joy:
Nou vooruit dan:
Tijdens de seks helemaal naakt zijn en dan nog wel een horloge om? Dat ziet er toch niet uit? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hè, doe jij je sokken dan uit? :rofl:

3 likes

OK. Ik had weer een andere vervolgvraag maar wel gerelateerd. :wink: Maar pas op, de mods zijn streng soms. :innocent:

2 likes

Mijn horloge(s) spelen geen enkele rol tijdens mijn slaap . Ze liggen allemaal in een andere kamer. (Telefoon ook.)

2 likes

17 likes

Bij mij liggen er idd 6 op het nachtkastje.

Ogen open s’ochtens en ik kijk naar links en besluit welke ik direct om de pols klap voor die dag.

1 like

Ik heb dezelfde :rofl:

2 likes

Blijft in de nacht gewoon om mijn pols

Horlogedoos van Ali in de kledingkast.

Side note:
Mijn oude Omega Aqua Terra kon ik niet eens op het nachtkastje leggen, want mijn gehoor is zeer gevoelig en die hoorde ik zoemen.

6 likes

Top idee😀!

1 like

Ik draag ze ‘s nachts ook gewoon, dat kan ik hem de volgende dag ook niet vergeten.

Ik zie de tip over een dubbelgevouwen zakdoek voorbijkomen, maar dat voelt niet zo goed. Een Rolex kun je dan beter op een stapeltje €50 biljetten leggen. Dat krast niet zo snel.

4 likes

Ik fiets 7,5 km om vervolgens met een 50 tonner de weg op te gaan. Heerlijk, dat stukje fietsen na 12 uur werken.

2 likes

Nee helemaal niet in de slaapkamer, mijn vrouw deed dat vroeger werdt ik ook helemaal gek van het hoog frequente getik.
Dus gewoon af s’avonds op de eettafel beneden.

Om