Horloge op Uhrforum.de

Dat is op UF wat omslachtiger dan op HF.

Ik zie het. Of eigenlijk niet…

2 likes

Die cal5? Daar heb ik (of jij, maar waarschijnlijk ik) dan goed op ingeleverd.

1 like

Die inderdaad. Dat was nog zonder dat pitje in het saffier, die 1200 euro (shipped). Het pitje zat er waarschijnlijk wel, maar omdat ik het pas na een paar dagen zag (en er al mee was wezen stappen en ‘uit logeren’), vond ik dat ik het niet kon maken om hem daar op aan te spreken.

Ik ben er daardoor volgens mij 200 piek bij ingeschoten. Het is niet anders.

1 like

Ik heb veel gekocht via UF en ook hier geldt: buy the seller! Je kan vragen om een filmpje van het horloge via WhatsApp.

1 like

Ik daarna ook nog eens zoiets. Er loopt iemand in het oosten van het land rond met een prima TH voor een nette prijs.

1 like

Dat heet “consultant”

1 like

Wist niet van het bestaan van deze site, even mijn nieuwsgierigheid er op bot gevierd. Conclusie, net zo veel gelukzoekers als in ons blauwe gedeelte :sunglasses: (schiet u maar)
Bestaat er ook een Zwitsers Uhrforum? Dat zou weer wel eens wat kunnen opleveren bedenk ik maar zo…

Al tientallen keren iets gekocht via Uhrforum. Tot nu toe altijd via IBAN betaald en géén problemen gehad. Slechts één keer iets verkocht op Uhrforum en dat was gelijk een drama. De domme koper was van mening dat het een imitatie was. Geen probleem, ik zijn geld terug gestort, alleen vergat hij het ook terug te sturen…

3 likes

Dat was dus de verkeerde volgorde :innocent:

Tja, teveel vertrouwen in Duitsers… Ze zijn meestal erg correct, maar een volgende keer eerst spullen retour en dan pas de centen. Het is uiteindelijk pas goed gekomen door tussenkomst van een moderator.

Ik koop ook af en toe op Uhrforum. Ik check altijd de status van de verkoper. Hóe? In het zoekschermpje plaats je de forumnaam van de verkoper en kijk dan naar de items " user bewerten user". Als daar niets is te vinden, nok ik af.
Betalen deed ik eerder gewoon op het bankrekeningnummer; tegenwoordig PayPal for Friends and family. Dat gaat ontzettend snel.
Afgelopen maandag een horloge ginds gescoord, PayPal, en DHL bezorgde woensdag om 10.11 uur het pakje op mijn Duitse postadres.

Geld onderweg naar onze Oosterburen… Zal een reply posten in ‘Het grote incoming topic’ voor de nieuwsgierigen onder ons

2 likes

Alles goed gegaan. Horloge vandaag ontvangen

7 likes