Horloge opbergdoos

Hallo,
Sinds enkele jaren verzamel ik horloges en nu ik er een behoorlijk aantal ervan heb en ze zomaar in een
plastic zakje doet in een doos eigenlijk tijd wordt om deze in een nette goed beschermde etui of doosje te doen.
al met al het internet afgezocht maar niets te vinden behalve horlogekoffers maar dat is niet wat ik zoek.
Weet iemand een adres waar dit te verkrijgen is liefst een internet site waar je alles kan bekijken.
Alvast bedankt
Groet
Thomas

Beste Thomas,

Ik wil verder geen reclame maken, maar wij verkopen horlogekisten,watchwinders en koffers.
Indien je meer wilt weten kun je contact met me op nemen.

met vriendelijke groet,
Rogier Koershuis
06-42152620

ik wil ook geen reclame maken maar op www.horloges.nl staan er een paar oa van kish en losse boxen voor 5 euro
gr pajero

En ik wil ook geen reclame maken maar ik doe het toch… Tjonge jonge zeg :frowning:

Ik heb het idee dat deze vraag zo’n beetje om de 2 weken gesteld word op dit forum.
zoekfunctie misschien es proberen Thomas ?

Allemaal hartelijk bedank voor de tips want ik kreeg via google alleen fabrieksverpakkingen ect te zien
dus niet voor horloges alleen heb ik er zeer veel van nodig en dan is 5 euro per stuk ja dat gaat wat kosten.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Dit had al een keer in een vorig onderwerp geschreven Thomas is iets om rekening mee te houden:
Hallo,
Ik heb deze box gekocht onder rembours, komt het totaalbedrag op 62 euro.
Voor de gene die het overweegt om aan te schaffen, kijk eerst hoe dik je horloges zijn.
Bij mij ging namelijk het de deksel niet meer dicht omdat de horloges te dik zijn !
Terugsturen was ook geen optie want de verzenkosten moet je zelf betalen + de eerdere rembours kom je in totaal op zo`n 20 euro. Wat je dan dus voor niks hebt betaald.
Ik heb het bodempje onder het bakje waar je de horloges in doet maar er uit gehaald zodat het bakje nu wat lager ligt op het laatje dus. Nu gaat het dekseltje wel dicht.
Maar wat een gedoe zeg!
Het laatje kan je dus niet meer gebruiken want dan zakt het bakje naar beneden.
Dus ff opletten voordat je het koopt.

Groet Peter