Horloge opbergen. Hoe doen jullie dat?

Ik zoek ook nog een mooie horlogekist.
Deze maand ben ik jarig en twijfel tussen geld vragen voor de grail (waarbij ik even het spoor bijster ben welke dat is …), een goede (set) winder(s), een leuke vintage, een Garmin hardloophorloge of … een mooie horloge kist.

@mr_brakke ik ben volgende maand jarig. Vandaar mij vraag over het opbergen. Denk dat ik toch voor een eenvoudig kast gaat, maar dan zoiets erbij voor het leuks. Kan s avonds de horloge op die ik draag.

Horloge Winder zit ik ook aan te denken, namelijk de Spin R2 maar vraag af als het echt nodig is.

1 like

ik doe ook mijn horloge dat ik draag of ga dragen in het zicht op een tafeltje aan de telefoon naast de bank. Tevens hangen alle bandjes er ook aan.

De rest in een horloge doosje… watch winder met mooie display wil ik nu graag en dan op dat tafeltje neer zetten. Mag de telefoon een nieuw plekje krijgen…

1 like

Uiteindelijk toch gekozen voor de vensterloze Ginkgo-kist. En ik moet zeggen dat ie me een stuk beter bevalt dan de Xenos 6piece box.

@Hansje34 echt chic oplossing

Naast je schone onderbroek en sokken.
Of gaat dat met een andere frequentie ? :smile::+1:

3 likes

En die kwam mooi verpakt met de post. Zo maar gekregen van een gewaardeerd forum-lid …

5 likes

Is die stil? Heel stil?

Hoi wat is dat 2 horloge linksonder voor type ?

Wat is voor kistje? Ben zelf op zoek en een combinatie van winder en gewoon opslag lijkt me ideaal. Deze ziet er nog mooi uit ook!

die rechts onder een echte breitling??

En die Daytona ???

Hahaha, prachtig, al die kisten.:ok_hand: Ik heb aan een ruim bemeten Tissot kist genoeg plek om m’n PRS 516 en m’n SKX 007 kwijt te kunnen. De rest is cheaper shit en ligt los in een lade. :grinning:

Naast die Fossils, lijkt dat een beetje een contradictio :nerd:

2 likes

Ha, had deze opmerking wel verwacht. Het kistje dus gekregen na de vraag op het forum (iemand nog een beweger te koop?) en ik zeg gekregen! Geweldig! Ik kan er overigens geen merknaam op vinden.
De horloges, allemaal echt dus niks aan geshopped :slight_smile: , hoewel echt…
Stiefvader van mijn vrouw reisde zo af en toe naar wat ziekenhuizen door Azië en weet van mijn tik(!). Eentje om z’n pols en eentje in de koffer zeg maar. Zo ben ik er aan gekomen. Hij heeft een hele lade vol (denk twintig of zo).
Links boven zijn origineel, evenals rechtsonder. Dat is een Mercedes horloge die ik nog wel eens van de hand zal doen. Rechtsboven een Ferrari, daarbij heb ik mijn twijfels. Die loopt en voelt wel heel goed aan…
Laat ik dan ook gelijk vermelden dat ik twee TH heb, origineel :relaxed:
Hoop dat ik zo jullie vragen beantwoord heb

1 like

Bij mij liggen alle horloges netjes in een horlogekist welke mooi op het nachtkastje staat te schitteren!

Een kluis lijkt mij onpraktisch daar kijk je namelijk minder vaak in, echter snap ik het wel wanneer de verzameling €€€€ wordt.

wat denk je ?

Dacht dat tonen van dit soort “dingen” verboden was nl.

1 like

Nooit een winder nemen waar twee horloges in 1 rotator passen. Dat geeft altijd beschadigingen als de kroon van de een tegen de achterzijde van de ander aanschuurt.

Dit is wat ik ervan denk: :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

2 likes