In de Mancave
Dat lijkt meer op een Man closet…
staat er nog een agenda online zodat wij kunnen zien wanneer je op vakantie bent?
In principe alleen de SKX007 en SKX009.
Van links naar rechts:
Tissot Perpetual Calendar
Tissot le locle
Tissot visodate
Seiko Sumo SBDC001
Seiko SKX009
Seiko Solar Chronograph SSC081P1
Eterna Sonic Electronic ESA9162
Seiko Sarb065 Cocktail Time
Seiko Turtle SRP775
Seiko SKX007
Onderste laadje:
Tissot PRC 200 quartz
Casio MDV-106 Marlin Diver
Paar digitale retro Casio’s
Daniel Wellington Classic Bristol (in de verkoop)
Daniel Wellington Dapper York (in de verkoop)
Neu Er ligt ieder ochtend 1 klaar voor me.
Op een oud doekje bovenop een dressoir.
Zodat de dressoir niet beschadigd…
Ik zoek ook nog een mooie horlogekist.
Deze maand ben ik jarig en twijfel tussen geld vragen voor de grail (waarbij ik even het spoor bijster ben welke dat is …), een goede (set) winder(s), een leuke vintage, een Garmin hardloophorloge of … een mooie horloge kist.
@mr_brakke ik ben volgende maand jarig. Vandaar mij vraag over het opbergen. Denk dat ik toch voor een eenvoudig kast gaat, maar dan zoiets erbij voor het leuks. Kan s avonds de horloge op die ik draag.
Horloge Winder zit ik ook aan te denken, namelijk de Spin R2 maar vraag af als het echt nodig is.
ik doe ook mijn horloge dat ik draag of ga dragen in het zicht op een tafeltje aan de telefoon naast de bank. Tevens hangen alle bandjes er ook aan.
De rest in een horloge doosje… watch winder met mooie display wil ik nu graag en dan op dat tafeltje neer zetten. Mag de telefoon een nieuw plekje krijgen…
Uiteindelijk toch gekozen voor de vensterloze Ginkgo-kist. En ik moet zeggen dat ie me een stuk beter bevalt dan de Xenos 6piece box.
Naast je schone onderbroek en sokken.
Of gaat dat met een andere frequentie ?
Is die stil? Heel stil?
Hoi wat is dat 2 horloge linksonder voor type ?
Wat is voor kistje? Ben zelf op zoek en een combinatie van winder en gewoon opslag lijkt me ideaal. Deze ziet er nog mooi uit ook!
die rechts onder een echte breitling??
En die Daytona ???