Horloge opknappen of niet

Raketa horloge ! Wil hem opknappen maar vraag me af of deze dat nog waard is

1 like

Tenzij het een gouden kast is waarschijnlijk niet… en zelfs dan is het maar de vraag of je meer krijgt dan de goudwaarde.

Wat wil je opknappen? Het horloge ziet er uit alsof het in goede staat is.

1 like

Mooie Raketa. Dit soort vragen kun je vaak beantwoorden met ‘heb je zelf iets met dit horloge?’ Financieel meestal niet.

Heb je hem wel eens laten zien in de liefhebbershoek?
Het topic, Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V.?

Of daar rondgekeken?

En inderdaad, ik sluit me aan bij vorige vraag steller. Wat zou er opgeknapt moeten worden volgens jou? Optisch lijkt hij me mooi voor de leeftijd. Uurwerk onderhoud misschien. Kapot of loopt slecht? Uurwerk moet kompleet vervangen worden? Is over algemeen niet duur na wat rond vragen. En geduld. :wink:

Hij loopt nog wel maar heeft onderhouds beurt nodig alles even schoon maken

Dit horloge heeft mijn oom uit USSR mee genomen voor mijn opa toen der tijd mijn opa leeft al sinds 2002 niet meer

Je hebt nu 4 gelijke topics in 4 dagen geopend. Elke keer met een ander horloge. Waar ben je nu nog naar op zoek?

Nou dan wist ik het wel. Ik zou Vouwfietser een vriendelijke pb sturen. Als hij tijd en zin heeft dan denk ik dat dit een oplossing kan zijn.

Klopt ik kwam deze horloges tegen tijdens het opruimen ze zijn van mijn opa geweest en wil ze eigenlijk weer herstellen als aandenken aan mijn opa alleen twijfelden of ze het nog waard zijn om dat te doen

En dat siert je, maar de informatie in dit topic is niet anders dan in de andere topics. Een beurtje en (in het geval van de Seiko) glaasje zijn goede investeringen voor de herinnering. Voor het doorverkopen waarschijnlijk niet.

Ik zie het nut van nóg een nieuw topic niet in…

1 like

Emotioneel is dit een eigen keuze.
Deze raketa ziet er super uit. Vraag me af wat je wilt opknappen.

Als je ze vooral bewaard in de doos, zou ik er niets mee doen. Als je ze vaak wilt dragen kan een service geen kwaad en een generieke horlogemaker kan dit wel voor niet al te veel doen :wink: