Horloge paradijs Hong Kong

Zoveel rolex naast elkaar.

Verder hebben ze ook nog AP, PP en dan ook nog deze

3 likes

Hmmmm… made in Hong Kong…:rofl:

Wat komen we er toch weer slecht af in Nederland…

Wel tof dat je ook gelijk de prijs kan zien in de etalage. Bij de meeste juweliers hier in NL zijn de prijskaartjes van luxere horloges meestal omgedraaid.

Ik snap die wachttijden wel, dat spul moet eerst allemaal geïmporteerd worden

Zoek even op youtube “Chinese fake watch industry”… Het blijft volgens mij toch een risico…

Dat dacht ik eerst ook maar deze zijn allemaal bij AD gefilmd in Tsim Sha Tsui.

Dezelfde poster heeft ook een ander filmpje gemaakt waarin hij idd de fake watches laat zien maar die zijn in een grote mall te koop

1 like

De eerst foto is bij een tweedehands handelaar zo te zien. Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest en de Rolexen liggen daar inderdaad zo uitgestald , gebruikt is er enorm aanbod daar.
@Goku13, heb je die foto zelf gemaakt of van het net gepikt? Ik vond namelijk destijds de prijzen niet echt scherp tov EU, maar de prijzen op de prijskaartjes zijn acceptabel te noemen. Het lijkt mij dan ook dat deze prijzen van een tijdje geleden zijn gezien de prijsontwikkeling

Ben er in oktober geweest. Prijzen zijn nog steeds scherper dan in NL. Aanbod is nog steeds niet normaal!

2 likes

Erg gaaf om te zien hoeveel daar ligt inderdaad :star_struck:
Maar de prijzen zijn daar dus minder gestegen als hier begrijp ik.

Ik kom er ook graag. Let niet op de ‘alles is nep, har har har’-reacties maar vergaap je aan het aanbod bij de goede tweedehandsdealers (oa Berne Horology aan de Mid-Levels, echt een aanrader met fantastische service). Daar haalt Nederland of zelfs Europa het echt nooit bij.

Uit een geleende reisgids, de Louis Vuitton City Guide: Hong Kong bleef de volgende tekst mij bij:

“luxury watches will be noticed”

(nota bene onder begrafenisetiquette!)

2 likes

@royke74 foto’s is van het net uit 2017. Ik ben er al een aantal jaartjes niet meer geweest.

Mijn volgende vakantiebestemming is bekend haha

2 likes