Horloge Paul De Leeuw

Is er iemand op het forum die mij kan zeggen welk horloge Paul De Leeuw draagt de laatste tijd ?Telkens ik zijn show volg op tv valt zijn horloge op door de orange kleur van de wijzerplaat.

Tag Heuer F1??

HamiltonOmega-fan Schreef:

Tag Heuer F1??

Precies, vaak een rode Tag Heuer F1.

Las op verschillende fora dat hij vaak wen Tag F1 omheeft, een rode.
De laatste tijd heeft hij vaak een oranje wijzerplaat om. Kan ook maar niet ontdekken welke het is… :S

één keer in de zoveel tijd komt deze vraag weer bovendrijven, het antwoord blijft volgens mij al jaren gelijk…
@Janwillem is dat ook geen f1? Deze is wel met oranje wijzerplaat namelijk…

Sorry, ik kijk niet meer naar Paul de Leeuw, genoeg leuke programma’s op de TV…:stuck_out_tongue:

JanWillem Schreef:

Las op verschillende fora dat hij vaak wen Tag F1
omheeft, een rode.
De laatste tijd heeft hij vaak een oranje
wijzerplaat om. Kan ook maar niet ontdekken welke
het is… :S

Beide horloges van Paul de Leeuw zijn TAG Heuer Formula 1’s, één met rode en één met oranje wijzerplaat.

Beledig ik iemand als ik zeg dat het afzichtelijke horloges zijn? P de L is nautuurlijk niet het toonbeeld van een verzorgd uiterlijk maar een goed horloge zou hem nog wat kunnen opwaarderen. Ook daar slaat hij de plank flink mis.

neptukker Schreef:

Beledig ik iemand als ik zeg dat het afzichtelijke
horloges zijn? P de L is nautuurlijk niet het
toonbeeld van een verzorgd uiterlijk maar een goed
horloge zou hem nog wat kunnen opwaarderen. Ook
daar slaat hij de plank flink mis.

Je beledigt niemand, het zegt slechts iets over je eigen smaak, die duidelijk NIET die van Paul de Leeuw is en zoals je weet over smaak …enz.enz.

(tu)! Paul is al jaren niet meer leuk.

Paul is idd niet grappig emer , de F1 horloges vid ik ook niet mooi eerlijk gezegd maar om nu gelijk te oordelen dat hij onverzorgd is vind ik wel erg ver gaan ,tenzij je zelf mr perfect bent maar dat betwijfel ik .

Die F1 is best een leuk horloge, wel vooral echt een beetje sportief.
Blijkbaar vind hij hem mooi.
Ik kan Paul de Leeuw nog altijd erg waarderen trouwens.

niet meer?

nooit geweest wat mij betreft!

Zullen we het weer over het horloge van Paul hebben?