Ik zit redelijk veel in de auto en voor mij dan een perfecte manier om podcasts te luisteren. Die van Hodinkee zijn top (is wel een beetje afhankelijk van de gast en het gaat ook niet altijd evenveel over horloges).
In het geval van Hodinkee kun je deze podcast toevoegen aan Apple Podcast, Spotify, Stitcher of Tunein (die laatste 2 heb ik geen ervaring mee). Je kunt je dan abonneren op een channel en dan luister je deze podcast als een ‘mp3’.
Stitcher werkt perfect voor Android! mMaak er zelf ook vaak gebruik van in de auto.
De horloge podcastst die ik beluister zijn die van Hodinkee, NO BS watchmaker (kort, maar erg informatief) en watchbox studios.
Buiten deze om luister ik ook met plezier naar: the art of manliness (niet horloge gerelateerd).
Klap van de Molen is een aanrader. David achter de Molen(oude zanger van John Cofey) en stage manager bij Tivoli Vredenburg. Gaat over mensen achter de muziek, mensen die belangrijke bijdrage leveren in de muziekindustrie. Erg interessant hoe het werkt en niet werkt in de muziekindustrie.
Mooi, ik was net op zoek naar nieuwe podcasts voor onderweg Qua app (voor Android iig) kan ik Pocket Casts van harte aanbevelen, die paar € zeker waard.