Goedenavond allen,
Wie kent er een goed adres in Rotterdam of omgeving on je horloge te laten polijsten? Ik kan ermee naar de AD gaan maar wellicht is er iemand van het forum die dit doet ? Groet, Joost
Niet in de buurt van Rotterdam, maar ik heb veel positieve berichten gelezen over Dik Wakker van www.horlogepolijsten.nl. Zit in Emmeloord.
Wat wil je laten polijsten? Heb je krassen of een serieuze beschadiging?
Mijn beste,
Informeer eens bij Dirk Oskam te Rotterdam-zuid!!
http://www.dirkoskam.nl
Succes!!
En voor straks: āBuona Notteā en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Een beetje horlogemaker heeft die kras met wat pasta en wat fatsoenlijke polijstborsteltjes er met een paar minuten uit. Lullig, maar lijkt allemaal erger dan dat het is.
Als je eenmaal weet dat die kras er zit⦠ik zou er in ieder geval niet voor naar Emmeloord rijden. Een beetje juwelier heeft dat idd zo voor je gefixt.
Ik veel slechte verhalenā¦
Verder wat de rest zegt, dit is vrij eenvoudig weg te polijsten door elke horlogemakerā¦
Serieus!? Ik heb zelf geen ervaring met hem (en zou ook niet zo snel een horloge wegbrengen om enkel te laten polijsten).
Maar als jouw ervaring slecht is zou ik dat vooral ook delen hier. Ik kon zo snel geen slechte recensie online vinden (hier of op het rolexforum).
Het is niet mijn eigen ervaring overigens. Zelf nooit gebruik van gemaakt.
Ik heb mijn horloge er onlangs heengebracht (dik wakker) met serieuze beschadiging waarvan hij vooraf aangaf in hoeverre hij het weer kon herstellen ⦠zal als t goed is deze week klaar moeten zijn dus dan ben ik in staat mijn ervaring te delen ⦠ps: ik heb idd een enkele mindere ervaring gelezen over hem maar voor de rest toch overwegend positief dus vandaar dat ik hem de opdracht heb gegeven de opdracht uit te voeren
Ga je geen spijt van krijgen. Heb zelf zeer goede ervaring bij Dik!