Horloge / Pols Tattoo

Zo heb ik twee neven die ik voor gek verklaar, juist omdat er geen enkele gedachte achter zit. De een heeft een VW logo laten zetten ooit, en ook z’n eigen voornaam in het Hebreeuws op de onderarm, de ander heeft juist een schedel op z’n kuit laten zetten waarvan de bovenkant een ananas is. Ik verzin het niet. Als je dan vraagt waarom is het “gewoon, lache”.

Als ik al iets voor eeuwig op m’n lichaam zou laten zetten, moet het een boodschap hebben waarvan ik zeker weet dat ik er m’n hele leven in geloof.

In dat kader heb ik in plaats van blackworx tattoos de “DropWorx” tattoo gepitched. Ik ben m’n hele leven al idolaat van drop. Een enorme sleeve tattoo met duizenden dropjes zou me nog wel cool lijken. Andere ding zou zijn het “Luctor et Emergo” over de schouderbladen.

2 likes

44 likes

Blijft die briljant vinden!!

1 like

Ik wil ze ook wel even (bijna) allemaal laten zien :wink: Tattoeages hebben bij mij geen betekenis, ik laat zetten wat ik tof vind. Ik heb een idee en dat wil ik. Nu mijn vader 2 weken geleden plotseling overleden is zoek ik naar een tattoo met betekenis, maar dat vind ik extreem moeilijk. Want wat als ik over 5 jaar liever wat anders had gehad? Wat als ik nu een tekst op m’n lichaam laat zetten, maar over een jaar iets heel anders had willen zeggen?

Op m’n rechterbovenarm heb ik nog een kleine draak/tribal. Heel simpel, gewoon uit een boek gezocht toen bij de tattooshop toen ik 16 was. Die zit er nu 16 jaar zonder enige betekenis, maar er hangt nu wel een mooie herinnering aan dat ik die met m’n vader gehaald heb (toestemming van ouders) M’n vader had niks met tattoo’s, maar zei dat als hij een tattoo zou nemen, hij wel een koi zou willen (waarschijnlijk ivm met z’n koi vijver :wink: ). Dus misschien neem ik die dan nog wel voor hem :slight_smile:

13 likes

Foto van mijn LinkedIn profiel. Ik snap niet zo goed waarom ik niet voor die directeursfuncties word uitgenodigd :cry:

7 likes

Ziet er goed uit! :+1:t3:

Daar had je ook een dikke Rolex voor kunnen kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit valt niet te flipperen :joy:

3 likes

Gruwelijk vet @Jeffreyh1984 :raised_hands:

Tot daar en niet verder… ben ik dan een halve tokkie? :wink:

1 like

Nee hoor, leuk om te zien. Ik vind tattoos vaak erg gaaf. Ik vind het ook niet echt bij mij passen (en daarnaast zou ik geen beslissing kunnen nemen…een tattoo kun je niet flipperen als 'ie niet bevalt) maar ik snap het best en heb ook geen (voor)oordelen over mensen die ze hebben. Kom maar op met die foto’s!

1 like

Het lijkt me dat je je betekenisvolle tattoo gevonden hebt dan.

2 likes

@Jeffreyh1984
Erg netjes👍 Ik heb ook 2 Koi’s
Als ik je verhaal zo lees en je huidige tattoo’s zie. Is er 1 tattoo waar ik gelijk aan denk.

Het onverwachts verliezen van je vader
En zijn keuze voor een Koi tattoo / Hobby
Je Japanse stijl Full Sleeve
En je borststuk

Ik denk dan persoonlijk gelijk aan een Koi die door een Arend uit het water word gegrepen.
Zeker als je vader veel te jong gestorven is heeft dat een mooie betekenis.

De koi is in de Japanse Mythe instaat om tegen de stroming in tezwemmen eenmaal boven gekomen veranderd deze in een Draak.
De arend die de koi weg pakt. Zou het verlies van je vader kunnen symboliseren + het combineerd je borststuk / sleeve mooi.

(Tattoo’s zijn erg persoonlijk, Ik wilde mijn gedachte toch met je delen)

Toch een klein stukje van mijn 2 Black Gray Full Sleeve’s
Foto’s posten van tattoo’s voelt toch altijd een beetje als het plaatsen van je eigen serie nummer.

[URL=http://s38.photobucket.com/user/R-Bos/media/IMG_1782_zpsmdusjs7h.jpg.html][/URL]

8 likes

Jaah of hagelslag :yum:

2 likes

Voor tattoos geld volgens mij hetzelfde als voor horloges altijd drang naar meer.
Zitten prachtige stukken bij.

1 like

Probeer het eens zonder de oorpiercings. Misschien helpt dat.

1 like

Gaaf!

1 like

Bij Flexa toch wel?

2 likes

Nondeju, daar heb je lang over na moeten denken. Is die Sinn wel goed voor je?

haha ik zag het plaatje net pas

de Sinn bevalt top!

1 like