Horloge / Pols Tattoo

Voor hier op het forum in de vorm van @anon50762135EV hebben we onze eigen held al te pakken natuurlijk, maar voor de rest mag Fledermaus Lädderlappen in actie komen:

De initialen op mijn pols horen bij mijn vader, die is overleden toen ik 14 was en op mijn 15de ging ik stiekem naar de tattooshop met een “handtekening” van mams. :joy:

Ik zal persoonlijk verder nooit een tattoo in het zicht laten zetten, maar boy oh boy wat ben ik blij dat ik een pantalon aan mag op mijn werk. Op de tattoo van mijn vader na is de rest namelijk dikke vette onzin en ik hou ervan :sunglasses:

“Doe mie maar een roze doodskop op de knie. Hij moet wa echt ghetto zijn weejwazo, mien mams moet ervan schrikk’n” aldus de gouden korenaar in mij:

11 likes

Haha super tof!

1 like

Gaaf ook :+1:
Die sokken maken het geheel af :innocent:

1 like

Alleen maar happy socks hier, korte en lange :wink: :yum:

1 like

die onderbenen zijn zelf twee happy socks geworden :wink:

2 likes

:point_up_2: :joy:

2 likes

Voor de ink master (het tv programma) fans hier (als die er hier zijn)
twee new school kunststukjes van Jime Litwalk

9 likes

We zien prachtige tattoo’s voorbij komen, maar ik mis nog steeds een tattoe van een horloge op wat voor plaats dan ook.:relaxed:

1 like

kwam deze laatst tegen

4 likes

[URL=http://s38.photobucket.com/user/R-Bos/media/IMG_0057_zps81h3hpsc.jpg.html][/URL]

Mooi ruimte gehouden voor het horloge :wink:

1 like

Iemand nog een nieuwe tattoo gezet :sunglasses:

Deze is niet nieuw hoor, maar dacht ff wat leven hier brengen :wink:

3 likes

10 likes

Zit je te kakken

1 like

Hahaha :joy:

1 like

Nou, neem maar van mij aan; wanneer je er eentje hebt gezet word de volgende steeds makkelijker.

1 like

Barre man😂

die zijn echt geweldig!

1 like

een stukje van een van een aantal

4 likes

6 likes