Horloge Porum

Porum… Dat woord heeft bij mij een negatieve klank. Kom oorspronkelijk uit Den Haag.
“Khep dhaar fijfentwintug jaer guwoont, weetjuh?!”

Met je lelijke porum. Echt geen porum…

Oftewel: “Het ziet er niet uit, Geen gezicht!”
:slight_smile:

prijzig? viel mee hoor (anders had ik deze niet gekocht)

2e: klopt. :thumbsup:

Leuk topic.

Ondanks dat mijn voorkeur lange tijd bij Rolex lag is deze Heuer Autavia 2446m met V72 uurwerk en Abercrombie & Fitch wijzerplaat denk ik toch mijn pronkstukje:

5 likes

Zonder twijfel de Glycine. Meest allround en deze draag ik het vaakst.

4 likes

Op het moment de Davosa, meest allround en meest gedragen

Ik kan niet kiezen. Poging:

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/Tudoe%20blue%20on%20admiral%20grey%20nato_zpspcrdfzon.jpg.html][/URL]

4 likes

Moeilijk kiezen tussen de Oris Aquis en de Seiko Cocktail …

Moet zeggen, dat ik erg veel moois langs heb zien trekken! Persoonlijk ben ik niet zo van (te) drukke wijzer-
platen en van witte dials, maar zo ik al opmerkte dat is puur persoonlijk.Bedankt voor jullie massale reacties!
Groet, Peter.

1 like

Coming soon… I hope…

Leuk topic!!
Zelf ook al aan gedacht want hoewel ik al echt heb uitgedund naar mijn favorieten en de keuze moeilijker is, kan het enkel en alleen deze zijn…

Buiten mijn Casio beater zelf het goedkoopste klokje in mijn (kleine) collectie.

Deze dus…! :wink:

Nou, JIJ mag dat de mooiste vinden hoor. :smile: Ik zit meer te denken aan één van m’n Eco Drives of Deep Blues, hoewel ik m’n Android USA horloges ook wel gaaf vind…

Mijn pronkstuk was een tijdje deze:

(maar die is nu te koop).

Eigenlijk is mijn pronkstuk toch wel de Tag Heuer Steve McQueen

Maar mijn Oris Meistertaucher draag ik het vaakst

Hier op rubber, maar inmiddels al lang weer op staal en dat gaat er ook niet vanaf.

Ik vind de kast van die “Meistertaucher” toch wel supergaaf! Vreselijk mooie horloges. Er is een lijn van Deep Blue horloges, die een beetje deze kastvorm volgt en daar heb ik er een van, draagt ook erg lekker.

2 likes

Ooit was het mijn Breitling Superocean Steelfish.

Toch weggegaan en vervangen door goedkopere maar niet minder mooie exemplaren. Voor mij tenminste…

Mijn Deep Blue Pro Aqua Vind ik toch wel een topper.

Maar ook de Citizen Promaster Sky

Of de… Ach, ik weet het niet.

2 likes

Mooie blauwe Rus!

1 like

my holy grail van ruim 15 jaar geleden:
Blijft een prachtstuk, vind ik, vinden jullie dat ook?

Hoop moois mannen :+1:t2::+1:t2:

Dit is mijn porumstuk

1 like

Hèt gezicht van mijn verzameling:

Mijn SeikoTissotAstronHeritageNavigatorVisodate
:thumbsup:

2 likes

Nu is dit ff mijn favo -klok