Horloge prijsklasse 100 tot 200€

Hallo,
Ik ben geen échte horloge kenner, maar ben opzoek naar een horloge in de prijsklasse van rond de 100 tot 200€ (ja geen Christiaans, Maurices en IWC’s helaas)
Nu heb ik al veel sites bezocht, en mijn oog is al op een aantal horloges gevallen, waaronder:

Maar het liefst wil ik een horloge dat er uitziet als deze IWCs

Créme kleur is ook goed, maar mijn voorkeur gaat naar zwart. Nog mooier zou het zijn als de achterkant van de kast open zou zijn. Ook de Bentley by Breitling lijn vind ik erg mooi. Horloges met een stuk open op de voorkant vind ik ook mooi, als ze maar niet té klassiek over komen!

Links van sites waar ze zulk soort horloges (of deze prijsklasse verkopen) zou ook fijn zijn.

Bij voorbaard dank!

P.S. Weet iemand hoe ik een nep TAG Heuer open krijg? Wil de binnenkant graag zien:D

Misschien dat dit iets voor je is.
Geloof dat ze qua prijs rond de 250 euro zitten.

Ja die archimede is een goeie optie, goede prijs voor een goede klok. Niets mis mee.

http://imageshack.us][img]http://img234.imageshack.us/img234/429/polescape199fn9.jpg[/img

Police Escape met automaat en gangreserve en tweede tijd te krijgen voor 180 euro,

Genesis

Als ik zo vrij mag zijn
Ik heb net mijn dealerschap ingeleverd omdat Police hun automaten niet goed krijgen Ik kreeg van de 10 horloge’s 8 horloge’s retour met de mededeling dat deze niet goed liep en ze kregen ze niet goed afgeregeld ( misschien dat ze dit probleem hebben opgelost dan moet ik verder niets meer zeggen ) ik deel alleen mijn ervaring met Police

Das een gevalletje pech, de 1ste die ik had daarvan zat een ‘’ vuile zweem" op het glas aan de binnenkant, die hebben ze omgeruild voor een nieuwe. Ik heb momenteel mijn Police Escape naast mijn Oris Day Date Williams team F1 liggen, en in 5 dagen wijken ze nog geen 5 secs van elkaar af.

De Oris kost in de winkel 644 euro en de Police Escape heb ik 180 voor betaald en in dat licht bezien is het voor mij een hele mooie klok, ik heb er wel een vouw gesp op gezet om het geheel af te maken.

Genesis

Huh…die tweede foto??? Wat is dat dan?

Is er een nieuw horlogemerk gekomen? Eberhard Schaffhausen? Of IWC & co? Of IWChard en co?

IWChina

Poljot heeft mooie klokjes in deze stijl. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zijn wel handopwinders.

vreugd2 Schreef:

Poljot heeft mooie klokjes in deze stijl. Goede
prijs-kwaliteitverhouding. Zijn wel handopwinders.

Poljot maakt zeker ook automaten, zoals deze Poljot Automatic Shturmanskie (Navigator).

Voor je budget zijn de Russen inderdaad perfect, goede kwaliteit, betrouwbaar en je hebt ook nog eens wat bijzonders om de pols dat niet iedereen draagt. Kijk maar eens op http://www.rusplus.com en http://www.rugift.com of eBay. Russen zijn er in heel veel verschillende modellen, de bekendste merken zijn Poljot, Buran en Vostok.

Wij verkopen Breytenbach, een leuk Duits merk kwalitatief goede horloges maakt voor een acceptabele prijs.
Een model van Breytenbach dat enigszins lijkt op het door jou gewenste horloge is de Breytenbach IV.
Neem gerust een kijkje op onze website; www.bensontrade.nl

Iedereen erg bedankt voor de tips! Heb een kijkje op de site genomen en ziet er erg mooi uit. Grote kans dat ik daar een keuze uitmaak. Bedankt! Heeft iemand ervaringen met Aeromatic of Laco (by Lacher)? En weet iemand hoe je een horloge openmaakt? (zag geen schroefjes zitten)

altijd voor laco gaan !!! die werken volgens mij altijd met eta uurwerken!

Nu vind ik deze modellen de toppers:


Nu een aantal vragen:
Heeft de middelste een open onderkant?
Is er veel verschil in afwerking?
Zijn ze ook met bruine band verkrijgbaar?
Welke vinden jullie het meest ‘IWC’ (Jaja, later als ik piloot ben komt er een échte Big Pilot;))

De middelste heeft geen open onderkant. In principe kan men elk horloge bestellen met een extra band, echter moet men wel bepalen of dit past bij het horloge. Afwerking is bij beide merken prima, ADK wordt iets luxer geleverd. Echter hebben wij met beide merken positieve ervaringen.

En banden die er op kunnen, kun je bij bijna elke juwelier krijgen? of zijn het maten die nauwelijks voorkomen, en alleen op bestelling te verkrijgen zijn bij de verkopers van deze merken?
P.S. bedankt voor de informatie

Men kan de banden uiteraard bij de leverancier bestellen, echter kan men bij de juwelier ook terecht voor deze horloges. Het zijn normale banden die overal verkrijgbaar zijn.