Horloge repareren in het ISS

Gelukkig of jammer genoeg geen mechanisch horloge :smiley:.

22 likes

Deze is wel leuk voor @Da_Watcher! :wink:

4 likes

Heel leuk om te zien! :ok_hand:t4:

2 likes

Een derde dimensie om veertjes en te kleine schroefjes kwijt te kunnen raken. Ik zou gek worden.

4 likes

Leuke quote ook: ā€˜wij gebruiken alleen maar het juiste gereedschap, en hier op de Frontier is dat alles waarmee de klus geklaard kan wordenā€™ :joy::ok_hand:t3:

2 likes

Horloge heb ik niet, wel die Leatherman multitool :smiley:

1 like

Wel goed om te zien dat de X-33 echt daar gedragen wordt. Wegdwarrelende onderdelen - lijkt mij ook niks. :sweat_smile:

1 like

Daarom zijn zij astronaut en ik niet. Ik zou gewoon een nieuwe bestellen en met de eerst volgende dragon capsule omhoog laten schieten.

1 like

Hier Omega handig op in kunnen hakenā€¦

Our watches donā€™t need repairs in space :man_astronaut:

1 like

Je bedoelt ā€œin the rare case it does break down, you can fix it in spaceā€.

1 like

Reken ik ook goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Even verplaatst naar de juiste categorie

1 like

Had ik nog niet ontdekt deze categorie. Excuses hiervoor.

1 like

Alleen dan wordt mijn gereedschap zo duur als hij stuk gaatā€¦ voor een Casio is een AliExpress schroevendraaiersetje genoeg, voor een X33 heb ik kennelijk een ruimtecapsule en een bijhorende raket nodigā€¦

4 likes

Erg leuk filmpje

2 likes

Hebben ze die X-33 ook per ongeluk als hamer gebruikt tijdens een ruimtewandeling. De Fortis deed het nog :wink:

1 like

Leatherman Wave is echt top !

1 like

Heb ook nog een Leatherman 25th Anniversary Charge van zilver limited.

2 likes

Kan me nog iets vaags uit het verleden herinneren dat er een omega stuk ging en iemand zijn prive horloge moest gebruiken :thinking:

1 like

Dat is ook heel mooi ik heb ook een oude charge tti en nog wat andere leatherman speeltjes :wink:

1 like