Horloge repareren in het ISS

Gelukkig of jammer genoeg geen mechanisch horloge :smiley:.

22 likes

Deze is wel leuk voor @Da_Watcher! :wink:

4 likes

Heel leuk om te zien! :ok_hand:t4:

2 likes

Een derde dimensie om veertjes en te kleine schroefjes kwijt te kunnen raken. Ik zou gek worden.

4 likes

Leuke quote ook: ā€˜wij gebruiken alleen maar het juiste gereedschap, en hier op de Frontier is dat alles waarmee de klus geklaard kan worden’ :joy::ok_hand:t3:

2 likes

Horloge heb ik niet, wel die Leatherman multitool :smiley:

1 like

Wel goed om te zien dat de X-33 echt daar gedragen wordt. Wegdwarrelende onderdelen - lijkt mij ook niks. :sweat_smile:

1 like

Daarom zijn zij astronaut en ik niet. Ik zou gewoon een nieuwe bestellen en met de eerst volgende dragon capsule omhoog laten schieten.

1 like

Hier Omega handig op in kunnen haken…

Our watches don’t need repairs in space :man_astronaut:

1 like

Je bedoelt ā€œin the rare case it does break down, you can fix it in spaceā€.

1 like

Reken ik ook goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Even verplaatst naar de juiste categorie

1 like

Had ik nog niet ontdekt deze categorie. Excuses hiervoor.

1 like

Alleen dan wordt mijn gereedschap zo duur als hij stuk gaat… voor een Casio is een AliExpress schroevendraaiersetje genoeg, voor een X33 heb ik kennelijk een ruimtecapsule en een bijhorende raket nodig…

4 likes

Erg leuk filmpje

2 likes

Hebben ze die X-33 ook per ongeluk als hamer gebruikt tijdens een ruimtewandeling. De Fortis deed het nog :wink:

1 like

Leatherman Wave is echt top !

1 like

Heb ook nog een Leatherman 25th Anniversary Charge van zilver limited.

2 likes

Kan me nog iets vaags uit het verleden herinneren dat er een omega stuk ging en iemand zijn prive horloge moest gebruiken :thinking:

1 like

Dat is ook heel mooi ik heb ook een oude charge tti en nog wat andere leatherman speeltjes :wink:

1 like