“Bril 's nachts op of op het nachtkastje?” Dat is bij mij het breekpunt. Uiteraard ligt de bril op het nachtkastje. Welaan, dan heeft het horloge om de pols geen enkele zin. So wie so is er 's nachts niet zo veel te zien, maar zonder bril ben ik zo kippig als wat. Als het echt moet, kan ik op de wekker naast mijn bed met enige moeite de tijd aflezen. Inmiddels ben ik zo ver, dat ik zelfs dat ook al niet meer doe. Gewoon, lekker zonder besef van tijd een beetje liggen denken en soezen, als de slaap even verderop vertoeft. Gepensioneerd zijn is zo heerlijk!
Ik doe horloges altijd af tijdens het slapen.
Meestal degene die ik draag die ligt dan op mijn nachtkastje. De rest ligt netjes in de horlogedoos.
Zo doen mannen dat
Ik slaap nooit met mijn horloge om. Lijkt me irritant ook…
Altijd af tijdens het slapen. Ik ben een buikslaper en val meestal in slaap op mn armen, geen zin om met een horlogeafdruk in mn wang wakker te worden
Horloge af, die mag netjes bij de rest liggen. De dag erna mag ik weer kiezen wat ik ga dragen.
Om de pols
's nachts je horloge afdoen is een goede reden om de volgende ochtend een ander horloge te pakken toch?
In de horlogedoos!
Nope, never…onbegrijpelijk dat mensen met een horloge om kunnen slapen…
Gemiddeld drie verschillende horloges per dag, maar in bed nooit een.
Dat is een kwestie van gewoonte. Is bij mij blijven hangen uit de tijd dat ik voer, als ik 's nachts de wacht op moest was ik meestal nog slaapdronken terwijl ik mij moest aankleden en een horloge zou ik wel durven vergeten. Nog eens terug in de kamer moeten keren om nog iets op te halen werd veelal niet in dank afgenomen van collega’s. Ook was het handiger om op een bewegend schip niet te moeten zoeken om even de tijd te checken als je wakker werd.
Af, ik vind een horloge dragen in bed niet prettig.
24 uur per dag, regelmatig wissel en een sopje voor pols en horloge. Voel een horloge ook niet meer hierdoor.
Maakt me eigenlijk niet uit, soms om, soms niet.
Sinds ik zo’n mooie “watchstand” heb gekregen van mijn vrouw met Kerst doe ik hem meestal af.
Nice zal je klokje heerlijk op kunnen slapen
Vaak doe ik er twee op, zodat ze niet zo alleen is.
En waar wonen jullie? En zou je jezelf als vaste slaper omschrijven? Ooh en heb je een reserve sleutel onder de mat?
Ik doe m’n horloge lekker af als ik ga slapen