Horloge(s) van je partner

Dat was om TS van dienst te zijn…ik zal er in het vervolg bij zetten: “goedemorgen, als u daar en daar even kijkt krijgt u vast een aantal voorbeelden uit het recente verleden” :roll_eyes:

1 like

Voorheen droeg mijn vriendin Michael Kors, Calvin Klein en alles wat ze er leuk uit vond zien.
Nu krijgt ze van mij een leuke instap quartz Tissot voor haar verjaardag morgen en ze heeft reeds 2 leuke retro look Casio’s van mij gekregen. (Foto volgt).

Relaxed… Gewoon een leuk topic was het idee… En weer verder?

2 likes

Wellicht verkeerd geïnterpreteerd door mij en excuses vind ik niet nodig hoor. Zo erg is het allemaal ook niet vind ik. Wat ik er uit op maakte was waar ik op reageerde en wellicht ook wat ongenuanceerd. Ik denk dat we elkaar nu wel goed begrijpen.

1 like

911 was an inside job.

Haha sorry, kon het niet laten :joy: Ik heb geen partner, wel huisgenoten. Wordt dat ook goedgekeurd?

2 likes

Zal ik nog maar een topicje starten dan :joy:

1 like

Gelieve eerst even grondig de zoekoptie te gebruiken. Wellicht dat er al een dergelijk topic bestaat!

On topic

Ja mijn partner heeft ook wel een aantal horloges, gaande van zeer gewone horloges tot de wat minder gewone zoals haar Omega Deville Orbis

of haar Alexander Shorokhoff Winter

En om te bewijzen dat ik niet tegen Cross posten ben hier nog een foto van dat horloge:

1 like

Gisterenavond laat thuis gekomen en het hele Omega-bestaat-niet-landing-topic met veel plezier gelezen ( helaas gesloten toen het wat wetenschappelijker werd :nerd_face: )

Ondanks dat ik je mening niet deel wel respect hoe je iedereen netjes te woord stond, en niet teveel in ging op alle geintjes.
Ik ken denk Ik teveel " anders denkenden " om gelijk alles onderuit te halen, want ondertussen weet ik dat elk brein anders werkt.
10-15 jaar geleden had ik waarschijnlijk dwars tegen je in gegaan :rofl: maar nu vind ik het alleen maar interessant.
@Da_Watcher is zo gek nog niet :crazy_face:

OT :

En @G-J mijn vrouw draagt een DJ en n Seiko, en iets anders wilt ze niet.
De Jubilee ( 2t goud) wordt nu echt te losjes en moet nodig gerestaureerd/vervangen worden.
Kosten bij S&C : 2000 euro voor n nieuwe :thinking: en uiteraard een volledige beurt. Kwamen ze uit op iets boven de 3k.
Ik kon uiteraard ook n nieuwe kopen voor 8400 :joy: En deze verkopen…dat zou het slimste zijn. Jaja :+1:
Ik zoek nog even verder…

2 likes

Mijn vrouw heeft Gucci, Rado en nog heel veel nog goedkopere prulletjes. Maken jullie je maar druk of dit topic al eens in een verleden gestart is, ik maak me meer zorgen over het budget wat mijn partner uitgeeft aan horloges. Dat gaat wel ten koste van mijn hobby. onverantwoord.

Laten we niet te veel off topic gaan in dit topic maar ik waardeer wat je zegt. Ik denk niet dat een ander per definitie gek is als die anders of conventioneel denkt. Een mening wordt nu eenmaal gevormd door dat wat je van een bepaald onderwerp weet. En ik ben ermee gestopt om alles maar aan te nemen, ik deed dat namelijk eerder wel. Dat we onderling daarin verschillen is geen probleem vind ik, het kan op een open manier besproken worden.

En ik wil bij deze @koekoek en @daffie nog gelijk geven, ik heb de toon idd zelf gezet. Niet met die intentie maar ik heb terug gelezen naar mijn post en dat zij dit zo zagen kan ik niet kwalijk nemen. Het topic was echt anders bedoeld. Ik had een discussie verwacht en haalde dat zelf nogal ongelukkig aan om dat denken voor te zijn en de discussie op toegevoegde waarde te houden. De stelling wat het effect van waarde zou zijn mocht het niet waar zijn zou deze discussie ongetwijfeld op gang brengen. Mijn standpunt daarin had ik al eerder duidelijk gemaakt en daar hoeft niemand het mee eens te zin.

Anyway ga ik er in dit topic maar niet verder op in en waardeer de open houding van jou t.a.v. dat topic. We kunnen direct alles afschieten maar veel wat ooit als complot werd gezien bleek later toch waar te zijn. Geld niet voor alles en het is vaak moeilijk om te achterhalen vanwege nogal wat desinformatie. Hoe dan ook no hard feelings vanaf mijn zijde en mocht er animo voor zin kunnen we dit alsnog off-topic met geïnteresseerden verder bespreken.

En weer OT, ik heb geen partner en als ik die heb krijgt ze een Hello Kitty chronograaf :slight_smile:

3 likes

Dat zijn flinke kosten, ik zag laatst dat een onafhankelijk iemand dat ook doet maar weet niet meer wie dat was. Schijnt het ook erg goed te doen en blijft alsnog prijzig.

1 like

Ik vind dan zelf weer dat je zeer volwassen en rustig bent omgegaan met alle (quasi)grappige opmerkingen enz van mijzelf en anderen. :+1:

Ik ben zelf overigens ook zeer zeker van het vraagtekens zetten bij allerlei zaken, en helemaal wanneer het een status quo betreft…en dat is alleen maar goed. Meer mensen zouden het moeten doen.

Het was al met al best een vermakelijk topic. :sunglasses:

4 likes

Dank, ik waardeer wat je zegt en dat vind ik toch ook wel fijn aan dit forum.

Dat deel ik volledig met je!

:joy::joy::joy: gelukkig maar

2 likes

Die parkieten? Of die wekelijks wisselende huisgenoot die ook zo kwettert en hoge piep geluidjes maakt?

1 like

Maar wel met Rolex :sunglasses:

7 likes

:joy: Daar MOET op geklikt worden!

2 likes

Ik vind het een beetje minachtend, of van weinig verstand hebbend, van het merk RADO om het te betitelen als “goedkope prullen” : Mijn wederhelft is heel blij met o.a. haar meer dan € 3100,-- kostende Rado ltd. edition met 60 mini diamantjes.
Los van het bedrag, wat voor de ene onbereikbaar veel en voor een andere misschien peanuts mag zijn, vind ik dat elk origineel meer zijn waardering van ons mag hebben; of je het mooi of niet vindt. Laten we kreten als “prullen” bewaren voor kermisspul en immitaties (die trouwens ook voor velen hun liefde kunnen krijgen.

Leuk zo’n topic starten; mijn mailbox loopt continu vol!! Kan dat ook uitgezet worden eigenlijk?

Tadaaaa

1 like