Gezien ik mij de laatste tijd heb laten gaan wat de aankoop van horloges betreft was het ook ergens niet meer dan eerlijk dat mijn echtgenote ook eens wat nieuws mocht hebben.
Echte dameshorloges (maat 20mm) zijn niet echt aan haar besteed, mooie horloges wel, naast van mooie horloges houd ze ook van mooie beren. Je kent die beren wel van Steiff, Hermann Teddy,…
Nu waren we dus bij de AD (zie NA Omega Constellation Double Eagle ) en laat daar nu een Omega De Ville Prestige Orbis liggen. Dit zal de meeste onder ons weinig zeggen (wees nu maar eens eerlijk wie kijkt er nu naar een horloge met beren op).
Foto van de site van Omega
Maar naast een mooi horloge koop je met dit horloge dus ook een beetje steun voor de Orbis organisatie.
THE OMEGA TEDDY BEAR
Since 2011, OMEGA and Orbis International have worked together to deliver high-level eye care to some of the world’s most remote regions. One way that OMEGA offers support is to provide a cuddly teddy bear for every young patient. The teddy bear helps doctors explain the surgery and provides children with a comforting friend during their life-changing treatment.
DE TEDDYBEER VAN OMEGA
Sinds 2011 hebben OMEGA en Orbis International samengewerkt om oogheelkundige zorg van hoog niveau te bieden aan enkele van 's werelds meest afgelegen regio’s. Eén manier waarop OMEGA ondersteuning biedt, is het bieden van een knuffelige teddybeer voor elke jonge patiënt. De teddybeer helpt artsen de operatie uit te leggen en biedt kinderen een troostende vriend tijdens hun levensveranderende behandeling. (Vertaling door Google)
Zo kun je dus je eigen geweten wat sussen je koopt een mooi horloge voor je vrouw, je doet haar dus een plezier, en je steunt nog een goed doel ook…
Nu de plaatjes
Zoals je van Omega kunt verwachten krijg je een mooie witte doos
Met daarin een mooie houten kist
Met in die kist een Omega De Ville Prestige Orbis (referentie 424.13.40.20.03.003)
Waarop op de achterzijde de Orbis beer afgebeeld is
In dit horloge zit een Omega 2500 chronometer automaat.
Nog een foto aan de arm van mijn echtgenote
En nog eentje buiten ook
Vergis je niet dit is dus een 39mm horloge (groot) voor een fijne vrouwenpols maar het kan nog net volgens mijn echtgenote.
En nog een tweetal foto’s waar ik tracht de beertjes op de wijzerplaat weer te geven
Bedankt om dit verhaal ook te lezen, en het kijken naar een waarschijnlijk voor velen minder bekend Omega horloge, nog veel plezier met jullie horloge(s)!!!