NA Omega De Ville Prestige Orbis

Gezien ik mij de laatste tijd heb laten gaan wat de aankoop van horloges betreft was het ook ergens niet meer dan eerlijk dat mijn echtgenote ook eens wat nieuws mocht hebben.

Echte dameshorloges (maat 20mm) zijn niet echt aan haar besteed, mooie horloges wel, naast van mooie horloges houd ze ook van mooie beren. Je kent die beren wel van Steiff, Hermann Teddy,…

Nu waren we dus bij de AD (zie NA Omega Constellation Double Eagle ) en laat daar nu een Omega De Ville Prestige Orbis liggen. Dit zal de meeste onder ons weinig zeggen (wees nu maar eens eerlijk wie kijkt er nu naar een horloge met beren op).

Foto van de site van Omega

Maar naast een mooi horloge koop je met dit horloge dus ook een beetje steun voor de Orbis organisatie.

THE OMEGA TEDDY BEAR
Since 2011, OMEGA and Orbis International have worked together to deliver high-level eye care to some of the world’s most remote regions. One way that OMEGA offers support is to provide a cuddly teddy bear for every young patient. The teddy bear helps doctors explain the surgery and provides children with a comforting friend during their life-changing treatment.

DE TEDDYBEER VAN OMEGA
Sinds 2011 hebben OMEGA en Orbis International samengewerkt om oogheelkundige zorg van hoog niveau te bieden aan enkele van 's werelds meest afgelegen regio’s. Eén manier waarop OMEGA ondersteuning biedt, is het bieden van een knuffelige teddybeer voor elke jonge patiënt. De teddybeer helpt artsen de operatie uit te leggen en biedt kinderen een troostende vriend tijdens hun levensveranderende behandeling. (Vertaling door Google)

Zo kun je dus je eigen geweten wat sussen je koopt een mooi horloge voor je vrouw, je doet haar dus een plezier, en je steunt nog een goed doel ook…

Nu de plaatjes
Zoals je van Omega kunt verwachten krijg je een mooie witte doos

Met daarin een mooie houten kist

Met in die kist een Omega De Ville Prestige Orbis (referentie 424.13.40.20.03.003)

Waarop op de achterzijde de Orbis beer afgebeeld is

In dit horloge zit een Omega 2500 chronometer automaat.
Nog een foto aan de arm van mijn echtgenote

En nog eentje buiten ook

Vergis je niet dit is dus een 39mm horloge (groot) voor een fijne vrouwenpols maar het kan nog net volgens mijn echtgenote.

En nog een tweetal foto’s waar ik tracht de beertjes op de wijzerplaat weer te geven

ODVPO9

Bedankt om dit verhaal ook te lezen, en het kijken naar een waarschijnlijk voor velen minder bekend Omega horloge, nog veel plezier met jullie horloge(s)!!!

19 likes

Jullie zijn lekker bezig. Mooi horloge voor een dame met goede smaak.

1 like

Dank je, het kon :innocent: dus kunnen we maar beter genieten hé :wink: :heart_eyes:

1 like

Geinig horloge, veel plezier hiervan!

1 like

Mooie aanwinst voor een dame! Laat ze er lekker van genieten…

Mijn vrouw heeft zo’n anderhalf jaar geleden deze uit de “Orbis” lijn van mij cadeau gehad. Ze heeft totaal niets met automatisch dus dan maar quartz, ook omdat die wel de blingbling diamantjes heeft.

Toevallig heeft ze 'm ook nog om vandaag

4 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een magnifieke verworvenheid!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf hoor :ok_hand:

1 like

Dank je is vooral mijn echtgenote die hier zal van genieten :wink:

1 like

Dat is ook een zeer mooi horloge, maar mijn echth-genote wou liever de versie met de blauwe secondenwijzer (ja het is soms niet te verklaren waarom je de ene versie boven een andere verkiest dus haar keuze dan maar gevolgd…).

1 like

Dank je, vooral mijn echtgenote is ook jouw mening toegedaan dat dit een magnifiek horloge is :grinning:

Nou, nou goed bezig, jullie twee :+1:
Geniet van jullie draagplezier, :wink:

1 like

Dank je, het is inderdaad plezierig dat we samen kunnen genieten van onze nieuwe aanwinsten :heart_eyes:

Echt een schitterend horloge, de donkerblauwe kleur van de beertjes komen in de horlogeband terug.

Ik had ongeveer hetzelfde probleem, ik kocht gisteren een Omega op Chrono 24 en ik had vorige maand ook al wat gekocht, dus om mijn schuldgevoel een beetje weg te poetsen zei ik, zal ik voor jou ook kijken voor iets nieuws.
Ze heeft nu een horloge van 32 mm wat achteraf een beetje klein lijkt nu.
Helaas ziet ze niks in beertjes maar meer in diamanten.
Persoonlijk vind ik diamanten geen toevoeging aan een horloge, maar goed, we zoeken de Omega side af naar iets met een grote van 38 tot 40 mm met diamantjes.
Het enige horloge wat we beide acceptabel vonden viel buiten het budget dus we zoeken verder.
Ik ben vrij nieuw in horlogeland, dus ik ben nog aan het leren.
Ik vind haar/jou keus een goede.

groetjes,

Peteli

1 like

Welkom op het forum, Peter.

Bedankt peteli, wees er echter maar zeker van dat mijn echtgenote diamanten ook helemaal niet zo erg vindt :wink:

1 like