NA Omega Constellation Double Eagle

Veel plezier met uw Double Eagle

1 like

Geniet van dit prachtige horloge.:+1:

1 like

Dank U!!!

Dank je, genieten zal wel lukken…

1 like

Gefeliciteerd, da’s een hele mooie aanwinst, geniet er van :slight_smile:

1 like

Ja heel wat anders dan de Speedmaster maar ook heel leuk, dank je!!!

1 like

Niet echt mijn smaak, maar gefeliciteerd met deze kloeke aanwinst en veel draagplezier gewenst!

1 like

Gewoon een heel fraai model! Ik vind het wel “wat” hebben, die Constellation kastvorm. Eens wat anders dan de obligate Speedmaster Moonwatch of versie 186 ervan (…zoekt dekking…).

Veel draagplezier!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een wervelende aanwinst!!
Zo’n Omega zie je niet vaak!! Mooi hoor!!
Ik wens je er een energieke tijd met. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

De kloekheid van het horloge valt (voor mij) enorm goed mee

Hier broederlijk naast de speedmaster pro

1 like

Dank je wel, ik denk dat het naast de Speedmaster een mooie aanvulling is. :sunglasses:

1 like

Dank je wel, en inderdaad zie je dit horloge (hier) een stuk minder dan Speedmaster, Seamaster,… en zo vele andere Omega’s, maar ik vond hem wel wat hebben en dat is soms zo moeilijk te verklaren…

2 likes

Zo! Die heb ik nog nooit gezien! Super uniek en mpoi horloge. Veel draagplezier!

1 like

Je ziet ze inderdaad niet zo vaak langskomen deze horloges! Maar wat afwijken van de norm kan soms ook wel eens plezierig zijn :grinning:

2 likes

Dit noemen we een “statement”.
Proficiat.

1 like

Not my cup of tea, maar absoluut een dijk van een horloge. Van harte met deze aanwinst. :+1:

1 like

Bedankt hoewel ik denk dat het irl beter meevalt dan op de foto, maar het is natuurlijk geen onopvallende dresser…

Bedankt, en dit kan inderdaad niet iedereen zijn favoriet zijn, want anders zou je het horloge veel meer zien…:grinning:

1 like

Ik vind hem prachtig en eens wat anders dan alles wat hier voorbij komt.

Geniet ervan en veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Dank je, en het is zoals zo dikwijls als het horloge je bevalt dan is het werkelijk een mooi en zeer genietbaar horloge :heart_eyes: de anderen vinden het maar … en dat is ook hun goed recht zo hebben we tenminste wat afwisseling hier op het forum :wink:

2 likes