Hoewel ik mij verleden week ten stelligste had voorgenomen geen nieuwe horloges meer te kopen is het toch weer eens anders gelopen dan gedacht.
Toen ik verleden week bij de AD was (zie mijn verhaal in NA Omega Speedmaster Professional Moonwatch ) had mij ook een aantal horloges laten zien die eventueel weg mochten met “wat” korting daarbij waren ook enkele Omega’s, tussen die Omega’s was er in feite maar 1 die ik toen gepast had en die ook een klik bij had teweeggebracht. Maar verleden week wou ik een opwinder geen automaat, dus verdween het horloge weer. Deze week echter bleef het horloge toch door mijn hoofd spelen, en het paste ook goed, en het zat ook zo goed, en… en…
Dus toch maar nog eens contact genomen met de AD wat vragen gesteld, wat interesse getoont en het juiste prijsvoorstel gekregen. En toen maar de knoop doorgehakt en het horloge laten wegleggen voor mij…
Maar zoals altijd zeggen plaatjes meer dan enkele woorden dus bij deze…
Gewoon een heel fraai model! Ik vind het wel “wat” hebben, die Constellation kastvorm. Eens wat anders dan de obligate Speedmaster Moonwatch of versie 186 ervan (…zoekt dekking…).
Dank je wel, en inderdaad zie je dit horloge (hier) een stuk minder dan Speedmaster, Seamaster,… en zo vele andere Omega’s, maar ik vond hem wel wat hebben en dat is soms zo moeilijk te verklaren…