NA Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Nooit gedacht dat er hier een zou komen, al jaren was het voor mij een Holy Grail (met hoofdletters) een Omega en dan nog wel eentje met een caliber 1863…

En dan plots deze middag zonder dat het echt de bedoeling was, binnengelopen met een ander horloge dat niet echt liep zoals ik het wou. Toch maar eens wat horloges bekijken (en neen niet in de prijsklasse van Omega) wat spreken over horloges en of ik misschien eens een Omega wou zien en een aantal getoond maar ja niet echt wat ik wou… nog wat zitten praten je kent het wel dan gevraagd naar de Moon Watch en deze eens om gedaan en ja voor ik het wist had ik er eentje gekocht…

En dan krijg je een zwart karton mee naar huis :heart_eyes:

Met een doos erin :wink:

Met daarin nog een zwarte doos:sunglasses:

Met daarin allemaal leuke kleinigheden

En kijk zelfs een horloge:heart_eyes: :heart_eyes:

Betere foto’s zullen later waarschijnlijk wel volgen maar nu begint het toch wel al wat laat te worden, dus voor wie nog moet gaan slapen slaapwel, en voor wie al geslapen heeft goedemorgen!!!

74 likes

Hele mooie aankoop, draag hem in goede gezondheid! Wat kunnen sommige juweliers dat spelletje toch goed spelen.

2 likes

Nice :ok_hand: veel draagplezier

1 like

Mooi man, en je weet het goed te verwoorden.
Enjoy!

1 like

Mooie aanwinst zeg! Geniet ervan!

1 like

Mooie NA … :+1: Zo snel kan het soms gaan :smiley::+1:
#genieten

1 like

Het blijft een mooie Omega en een leuk verhaal, schoolvoorbeeld van een impuls aankoop met dien verstande dat het artikel al jaren meer dan gewenst was :grinning:.

Goed gedaan, die centen kun je toch niet om je pols doen, veel plezier er mee!

1 like

Prachtige Speedy Pro! Daar ga je geen spijt van krijgen! Ik spreek uit ervaring…:grimacing:

1 like

Proficiat! En zo te zien de saffier versie?

1 like

Gefeliciteerd, mooi man!:+1::heart_eyes:

1 like

Prachtig, geniet ervan.

1 like

Bedankt Motormuis en inderdaad sommige juweliers kunnen inderdaad heel goed verkopen, maar geen spijt hoor :wink:

1 like

Bedankt en ja ik zal hem met veel plezier dragen :heart_eyes:

1 like

Dank je wel :grinning:

Bedankt en van dat genieten zullen we meer dan genoeg doen :grinning:

1 like

Geweldige aankoop, veel plezier ervan!

1 like

Bedankt, en inderdaad soms kan het snel gaan, maar ik heb er wel een groot aantal jaren over gedaan om tot daar te komen hoor :wink:

1 like

Erg gaaf, proficiat!

1 like

Bedankt, en inderdaad een impuls aankoop in de zin van totaal niet gepland voor de nabije toekomst maar wel een aankoop waar ik al lang zat op te wachten :grinning: je kent dat wel

Dank je wel!!!