Heb je het horloge welke niet liep zoals je het wil nog achtergelaten? In dat geval wel goed standvastig zijn tijdens het ophalen hoor…
Van harte gefeliciteerd met dit icoon en heel veel draagplezier gewenst!
Heb je het horloge welke niet liep zoals je het wil nog achtergelaten? In dat geval wel goed standvastig zijn tijdens het ophalen hoor…
Van harte gefeliciteerd met dit icoon en heel veel draagplezier gewenst!
Congratulations! Draag hem trots!
Bedankt en inderdaad de saffier versie, ik heb ze beide bekeken ook die met het hesalite plexi glas maar (en ik weet dat het niet klopt) ik vond hem mooier met het saffierglas
Bedankt!!!
Gefeliciteerd! Veel plezier er mee!!
De doos/kist/presentatie van het horloge maakt het wel helemaal af.
Bedankt!!!
Bedankt
Bedankt, en ja ik blijf het ook een mooi horloge vinden
Klinkt vreselijk bekend
Ja dat is het enige probleem dat ik aan de aankoop heb overgehouden, binnenkort moet ik terug om dat ander horloge op te halen maar we zullen sterk zijn en weerstaan aan alle mogelijke verleidingen die ze ons voorschotelen (dat dacht ik gisteren ook als ik vertrok
)
Dank je, en wilt niet weten hoeveel keer ik al gekeken heb naar mijn pols sedert gisteren middag
Bedankt, en je krijgt inderdaad wat voor je centen
Prachtige aanwinst, van harte!
Dank je wel,
Mijn beste,
Proficiat met deze sportieve verworvenheid!!
Ziet er zeer fraai uit!!
Ik wens je er een energieke tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Erg mooi klokje… Gefeliciteerd en 'n mooie tijd ermee. Impuls aankoop zijn vaak het leukst.
Gaaf, heel erg gaaf! Proficiat met je grail en veel plezier ervan
Dank je, en inderdaad ik denk ook dat dit horloge er zeer mooi uit ziet… anders had ik het niet gekocht natuurlijk
Inderdaad impulsaankopen zijn soms bijzonder prettig en dit is er eentje in die categorie, bedankt
Bedankt, en plezier heb ik er zeker van