Natuurlijk is ie mooier! En kijkglaasje.
Juiste keuze. Al ben ik geen purist, of net daarom, ik zou net tzelfde doen.
En net daarom mijd ik ook AD’s, wetende dat me net tzelfde kan overkomen, onbedoeld buitenkomen met dit. Niks verkeerd mee maar toch…
Deze staat ook op mijn shortlist onder de rubriek “staal-zwarte plaat”
Proficiat!!!
1 like
Gefeliciteerd. Tikje jaloers. Moet ik ook eens doen. Geniet er van!
1 like
Prachtig!!
Jaloers (maar van harte gegund)
Wat leuk om zo aan zo’n mooie Omega te komen.
De sensatie van ‘gewoon’ een horloge uit de winkel te kopen en met bonnen, stempels en een prachtig ingepakte set met de terugval-garantie op een vakman.
Genieten, man!
2 likes
Zeer mooi!! Zal er hier zeker ook nog eens komen.
1 like
Heel heel mooi! Geniet van je aankoop en kijk nog maar fijn een paar keer naar de pols!
1 like
Het kijkglaasje maakt hem inderdaad ook wel speciaal, gewoon genieten van het prachtige binnenwerk van zo’n horloge is al een hele belevenis (toch voor mij).
En inderdaad de purist zal wel zeggen dat een Moonwatch moet met een hesalite plexi zijn en zonder een kijkglaasje achteraan, maar ja het kinderlijke in mij (willen genieten van) heeft het gewonnen van het pure (rationele)…
1 like
Bedankt, en zoals al eerder geschreven genieten doen we wel 
Bedankt, en dat jaloerse versta ik volledig zoals ik al schreef dit is een horloge waar ik ook al jaren naar keek, maar ja je kent het wel rationeel gezien…
Maar nu heb ik hem en ik kan er dagelijks van genieten… waarschijnlijk niet dagelijks dragen (soms is het zonde om zo’n mooi horloge te dragen) maar dan nog zal ik er kunnen van genieten…
Bedankt, en je wilt niet hoeveel ik naar mijn pols al gekeken heb, nog altijd volop aan het genieten…
1 like
Dragen!!! Daar dient ie voor!!!
1 like
Doe ik, daar heb ik hem ook voor gekocht 
Kreeg je korting? #intressegewekt
1 like
Prachtige aaninst !
Gefeliciteerd!
1 like
Dus dit is nu een Speedy Friday?

En zo’n doorkijkvenster vind ik ook toegevoegde waarde.
Leuk hoe je spontaan zo’n grail aanschaft.
Geniet ervan!
1 like
Goede keuze! Ik heb ook ooit gewoon de knoop doorgehakt, en nog geen dag spijt gehad.
1 like
Ik kreeg wat korting ja, laat ons het erop houden dat ik mij goed voelde bij de overeenkomst en dat ook de dealer er zich waarschijnlijk nog goed bij voelde 
1 like
Bedankt!!!
Inderdaad een Speedy Friday, zomaar op geen tijd beslist om er voor te gaan! En inderdaad dat doorkijkvenster blijft leuk om te zien hoe het uurwerk werkt!