NA Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Bedankt, en had ik het zo niet gedaan dan weet ik niet hoe lang het dan nog zou duren eer ik de beslissing zou genomen hebben…

Oh, mega mooi zo’n Speedmaster😀veel plezier er mee!

1 like

Dank je, inderdaad bijzonder mooi (dat denk ik toch :wink: ).

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Veel plezier met de nieuwe aanwinst.!

1 like

Bedankt!!!

We genieten er volop van, dank je wel!!!

Onverwacht zijn altijd de mooiste aankopen. Enjoy​:smile::ok_hand:t4:

1 like

Geniet ervan!
Ik durf dus niet meer een juwelier of zo te bezoeken behalve gluren in de etalage. Voor ik 't weet mag ik lullen als brugman voor een 2e hypotheek :wink:

2 likes

Blijft erg gaaf! Proficiat.

1 like

Heel gaaf, blijft een heel mooi klassiekertje! Veel plezier ermee!

1 like

De mooiste :heart_eyes: en de prettigste :innocent: aankopen!

1 like

Bedankt en blijft inderdaad een mooi horloge :wink:

Inderdaad waarschijnlijk wel één van de klassiekers maar hij is en blijft er fris uit zien :grinning: Bedankt!

Inderdaad dat is gevaarlijk om binnen te gaan bij een juwelier/horlogier je kunt zomaar buiten komen met een horloge,… oei wacht is dat niet wat er hier gebeurd is? :innocent: :wink:

1 like

Beste, leuk verhaal en mooie aanwinst, gefeliciteerd en veel draagplezier ermee, Nog een suggestie om het andere horloge af te halen : stuur iemand die dit voor je kan doen. :smile: groetjes Luce .

1 like

Bedankt, en ik zal uw voorstel proberen indachtig te zijn als het ander horloge moet afgehaald worden… :innocent: als ik het niet vergeten ben natuurlijk :innocent:

Congrats met je nieuwe aanwinst !!!
Ik vind dat je 200% gelijk hebt om die met het doorkijkglaasje te kopen !
Veel plezier en pas vooral op tijdens het autorijden, de eerste dagen ! :wink: :joy:

1 like

Bedankt, en inderdaad autorijden is niet zo best te combineren met naar je pols kijken, maar tot nu toe is het me nog gelukt, hopelijk blijft dit zo… :wink:

Mooie klok! Heb er zelf net een gekocht en ik kan er mijn ogen niet vanaf houden.
Proficiat!

1 like