Gisteren Rodeo Drive in Beverly Hills bezocht en daar o.a. de volgende brandstores gezien Brequet, Cartier, IWC, Patek Philippe, Piaget, Richard Mille, Rolex, Vacheron Constantin
Helaas allemaal net gesloten.
Gisteren Rodeo Drive in Beverly Hills bezocht en daar o.a. de volgende brandstores gezien Brequet, Cartier, IWC, Patek Philippe, Piaget, Richard Mille, Rolex, Vacheron Constantin
Helaas allemaal net gesloten.
Speciaal voor jou, uit zelfbescherming gesloten.
Doet je naam ‘tijdig’ geen eer aan dan…
Tja. Wij raken altijd in extase , en vinden horloge’s dan altijd bijzonder & apart.
Alsof het de laatste op de wereld is…
Maar net als in London.Of waar dan ook… Die shops… Zoveel horloge’s!!
Ze begraven je er nog net niet onder…️
Je moet ook op die bel drukken doen ze vanzelf open
haha, maar misschien domme vraag komt iedereen daar gewoon binnen in zo’n soort winkel?( kuch duidelijk nooit de ballen gehad om het te proberen)
of moet je toch een bepaalde uitstraling hebben?
Denk het wel, je kunt iemand immers slecht op enkel uiterlijk beoordelen.
Klopt, maar ik was wel op tijd in Universal Studio’s.
Waarom niet? Gewoon doen
Ja ik zie dat toch altijd voor me dat ik dan met m’n studentenkop met baard(wel goed verzorgd als dat helpt ) na het aanbellen ongemakkelijk tegen een dichte deur sta te duwen
Maar bij de eerstvolgende gelegenheid toch maar gewoon doen
Niet duwen, aanbellen en dan gaan de deuren vanzelf open… Of niet
Nee even serieus, hun zien toch aan de buitenkant niet wat jij op de bank hebt
Gewoon schijt hebben.
En tenslotte het zijn ook gewoon mensen net zoals jij en ik niets meer niets minder
Voor iedereen moet eens de eerste keer zijn
Oke : niet duwen en netjes wachten. staat genoteerd
In New York gaat elke deur open, zelfs als je op sneakers loopt. Dus waarom niet op Rodeo Drive
Amerikanen gaan er vanuit dat je niemand in zijn portemonnee kunt kijken. Iedereen is een potentiële klant
Net terug uit Bangkok daar waren de grote jongens ook allemaal onder een dak aanwezig in Paragon.
Dagelijks geopend alleen met nieuwjaar gesloten en speciale holidays hieronder wat mindere kwaliteitsfoto’s
Als ik idd iets in de USA heb gemerkt was dat het wel. Je wordt altijd even hartelijk (en soms overdreven) behandeld.
Scheelt overigens ook wel dat de bewakers ook gewoon gewapend binnenstaan
Wat had je willen kopen dan?
Inderdaad…. Hong Kong … Dubai … Singapore…. zelfde winkels, zelfde namen. In Singapore en Hong Kong ik denk 10 winkels per merk ? En dan nog 50 winkels met ALLE merken. Amerikanen net een ietsje minder geschift dan die Chinezen
Niet specifiek op zoek naar iets maar altijd wel leuk om even te loeren en eventueel te passen.
Passen is altijd leuk!
elke winkel 1 horloge