Op verzoek van de forumeigenaar plaats ik hierbij een vacature van het Horloge & Sieraden Center Nederland.
De huidige manager, Blaise Raboud, vertrekt en voor onze leden wellicht een kans om van de hobby een beroep te maken.
De vacature is hier te vinden: https://pdagroup.nl/nl_NL/page/631/vacature-manager-hsc/
Hoewel dit bericht minimaal off topic is, hierbij toch het dringende verzoek dit niet te verplaatsen.
Dank!
Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid in een bedrijf waar je de ruimte krijgt om jouw eigen ideeën te realiseren.
Een marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
En
Is commercieel, heeft passie, doorzettingsvermogen, inzicht en geen 9 tot 5 mentaliteit.
Gaap. Lees: We gaan je overladen met werk en je krijgt er het uiterst minimale voor betaald.
Noem gewoon een salarisrange. Hekel aan dit soort vacatures.
Precies. Wat er in die vacature staat, tussen de regels door, is onbetaald overwerk. En het schraperigste minimum wat binnen de CAO mogelijk is. Hoi firma Koster & Zn. te Lijnden!
Enne - het is een tijdje mijn beroep geweest, o.a. aldaar. Laat het maar lekker hobby blijven inmiddels.
Nou, per week is dat toch niet zo slecht, maar moet er toch nog even over nadenken, dan zou ik ook nog moeten verhuizen. Ben nu zo tevreden met mn huis.