Horloge & Sieraden Center Nederland zoekt manager

Op verzoek van de forumeigenaar plaats ik hierbij een vacature van het Horloge & Sieraden Center Nederland.
De huidige manager, Blaise Raboud, vertrekt en voor onze leden wellicht een kans om van de hobby een beroep te maken.
De vacature is hier te vinden:
https://pdagroup.nl/nl_NL/page/631/vacature-manager-hsc/

Hoewel dit bericht minimaal off topic is, hierbij toch het dringende verzoek dit niet te verplaatsen.
Dank!

14 likes

Wat bieden wij jou?

• Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid in een bedrijf waar je de ruimte krijgt om jouw eigen ideeĂ«n te realiseren.
  • Een marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

En

• Is commercieel, heeft passie, doorzettingsvermogen, inzicht en geen 9 tot 5 mentaliteit.

Gaap. Lees: We gaan je overladen met werk en je krijgt er het uiterst minimale voor betaald.
Noem gewoon een salarisrange. Hekel aan dit soort vacatures.

53 likes

Lijkt me echt een leuke uitdagende baan! Leuke vacature!

Dus jij gooit er geen sollicitatie uit ?

1 like

Vind het vooral leuk dat je contact moet opnemen met mijnheer Arbeid als je daar zelf arbeid wil komen verrichten.

10 likes

In de vacature staat dat je sociaal vaardig moet zijn, dan hoeven de meeste die op het forum zitten niet te solliciteren :grinning:

49 likes

Marktconforme inzet voor marktconform salaris.

4 likes

sorry, ik begin niet meer,
ik ben met pensioen :relieved:

3 likes

Hier zijn wel enkele leden die daar voor in aanmerking zouden komen, denk ik toch.

Ja zag ik ook, geinig :joy:

1 like

Wat bieden wij jou?

• Een zelfstandige baan met binnen een dynamisch team in een gezond bedrijf
  • Een marktconform salaris
  • Leuke collega’s

Nou, hier word ik ook niet echt warm van. Erg saaie vacature bij een, waarschijnlijk, erg saai bedrijf.

6 likes

Heb ik zeker niet. Eerder een 10 tot 4 mentaliteit zou ik zo denken. :grinning:

22 likes

hennie_de_haan

17 likes

De naam is gevallen….

Precies. Wat er in die vacature staat, tussen de regels door, is onbetaald overwerk. En het schraperigste minimum wat binnen de CAO mogelijk is. Hoi firma Koster & Zn. te Lijnden!

Enne - het is een tijdje mijn beroep geweest, o.a. aldaar. Laat het maar lekker hobby blijven inmiddels.

13 likes

Op korte termijn niet op zoek maar als er een leuke vacature voorbij komt, sta ik daar wel voor open. Deze sla ik over.

Oei, jij weet hoe het werkt allemaal.

1 like

Zoals een van onze polijsters toen zei - laagste salaris met een witte jas aan. Serieus, rond de 2100 bruto anno 2008.

2 likes

Nou, per week is dat toch niet zo slecht, maar moet er toch nog even over nadenken, dan zou ik ook nog moeten verhuizen. Ben nu zo tevreden met mn huis.

2 likes

Ik weet niet of ik dat nu laag of hoog vind. Afgelopen jaar werkte ik voor ongeveer hetzelfde :joy: