Horloge spijt 2019/2020

klopt, maar wacht nu op iets anders. wie weet wat er aan zit te komen :slight_smile:

Mijn moeilijkste woord is “Chipolatapudding

7 likes

wel die van Mona toch?

image

2 likes

Ik vraag me nog steeds af waarom we dat zo noemen. Chipolata is een worstje. Een lekker worstje, overigens. Stoppen ze worst in die pudding? Zo smaakt ze niet. Hmmmmm. :thinking:

1 like

de pudding heeft deze naam gekregen omdat deze qua uiterlijk overeenkomt met een fijne ragout.

1 like

'In het begin van de negentiende eeuw maakte een Nederlander een goed gevulde pudding met stukjes koek, rozijnen, likeur en sukade. De pudding leek door die rijke vulling een beetje op worst met stukjes erin. Daarom werd het in de volksmond al snel chipolatapudding genoemd. De pudding werd razend populair en mensen begonnen het in allerlei gerechten te verwerken. Waardoor chipolata al snel een soortnaam werd. Er kwam zelfs chipolata-ijs, -vla en dus ook taart’. :cake:

4 likes

Spijt niet helemaal, maar de mooiste die ik heb verkocht is toch wel deze geweest;

Om een Speedy te kunnen bekostigen, dat verzacht de ‘pijn’ :slight_smile:

3 likes

Ergens spijt van hebben is in mijn ogen tijdverspilling. Dan had je het niet moeten doen.

2 likes

image

2 likes

Rijd er bij jullie al een oud ijzerboertje of boerinnetje rond, want dit is wel interessant ,

Nee ik breng het zelf weg. Krijg je meer !

1 like

Ik weet niet wat het is, maar het lijkt een golfbeweging in mijn brein. Ik wil een horloge graag, heel graag, sparen, kopen, hebben, verkopen, spijt. Meestal gaat het zo en ik wordt er af en toe niet helemaal lekker van. :roll_eyes:

Spijt van de verkoop van mijn SBDX001 en Cayman (en toch ook de Super Avenger).

1 like

Ik had spijt van de verkoop van mijn srp309 eind vorig jaar maar ik heb van het weekend een nieuwe kunnen kopen op HF

5 likes

Dat is de sumo mod :sweat_smile:
Deze had ik nooit moeten kopen, zit ook nog een verhaal achter waar ik een vieze smaak van krijg.

1 like

Ik ben nog maar sinds 2019 bezig met het verzamelen van horloges. Toch wel spijt van mijn eerste twee aankopen een TW steel en een Rodania. Met mijn kennis van nu zouden er met dat geld hele andere horloges gekocht worden.

Maar zo zullen de meesten wel begonnen zijn. De Rodania draag ik nog regelmatig :+1:

1 like

Vertel :popcorn:

1 like

Ga ik maar niet doen😂

1 like

Heeft het te maken met chocoladepasta en een dik meisje? Ja he? Zeg maar niks, we kennen het allemaal…

1 like

@Chopin, jij had bijna spijt haha :smiley:

1 like

In maart mijn 114200 verkocht omdat ik was uitgeloot om een uitwisseling in Canada te doen. (gaat wrs dus niet door, logisch) Eindstand 114200 met groene plaat verkocht voor 4k, nu is ie discontinued en gaat ie voor 5.5k

3 likes