Zoiets ja, wat het erger maakt van iemand waar je het niet van verwacht.
Ik heb mijn vintage Rodania bijna dagelijks omâŠgekocht na mân 114060
Misschien is âspijtâ het verkeerde woord. Leermoment is beter
Precies. Spijt is wat de koe schijt. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Een mooi horloge is een luxe en daardoor meegenomen.
Helemaal lullig dan
Dat was die sloopkogel toch?
Snap ik wel⊠nette prijs, gebruikte staat en ongepolijst.
De perfecte combi eigenlijk. Draagt zorgeloos.
Dat zal best ja, maar ik ga hier niet met modder gooienđ
Laten we het erop houden dat het weer een wijze les was.
Jammer dat je op deze manier lessen moet krijgen, anyway gelukkig is de âschadeâ niet overkoombaar.
Zoist en er zijn ergere dingen.
Verkoop van mijn Sinn via HF die nu voor 500+ euro meer op chrono staat!
Ik ben bang dat we de communistische definitie van âikâ hier moeten hanteren, want ik herinner me een twee uur durende zoektocht naar een digipas terwijl âiemandâ Cuba libretjes aan het zwembad aan het drinken wasâŠ
Mijn grootste horlosjie spijt is de eerste wegdoen, IWC ingenieur 3227, gewoon moeten houden. Maar heeft ook een boel moois gebracht!
Waar ik spijt van heb?
Zonder de eigenlijk benodigde kennis mijn eerste Rolex aanschaffen, na 3 maanden zoeken maar de knoop doorgehakt en flink overpaid. Nu we inmiddels driekwart jaar verder zijn, heel wat leesuren op HF zou ik de zelfde aankoop niet gedaan hebben maar verder hebben gezocht of een stuk minder betaald hebben.
Achjah, van fouten leer je, het zal me niet nog een keer gebeuren .
Weer een ervaring rijker, de centen kunnen altijd nog worden terugverdiend.
Desalniettemin geniet ik er dagelijks van
Rustig wachten wordt vanzelf meer waard!
onmogelijk. Mijn voorkeur gaat niet uit naar Cuba Libres
Tijgerballenshakies dan, of wat ze daar dan ook in moedertje rusland drinken
Haha ik lees dit nu pas! De dag dat ik mijn Datejust wilde verkopen (en toen toch maar niet) kost me 5 jaar van mân leven. Nu wel blij met mân keuze. Jij bent inmiddels gelukkig voorzien!
Wat?
Ik wacht geduldig totdat die SNK807K2 meer waard wordt