Horloge staat stil, lukt me niet om op te winden, eterna matic

Dag liefhebbers,

Ik heb afgelopen week via chrono24 een eterna matic uit 1990 gekocht. Nu heb ik deze dinsdag mogen ontvangen en ben er ontzettend blij mee, ik heb het via een Italiaanse juwelier op chrono24 gekocht, de verkoper is erg professioneel en ziet er te vertrouwen uit, ook hen heb ik een bericht gestuurd. Nu sinds gisteren, stopte het horloge ineens alsof het niet voldoende was opgewonden terwijl ik hem de hele dag om had actief. Na een paar keer schudden deed die het weer maar viel na een minuut weer stil. Thuis heb ik hem handmatig proberen op te winden maar kreeg geen kik. Het verontrust mij nu aangezien de juwelier heeft gezegd dat het horloge volledig is nagekeken etc het is ook geen goedkoop horloge dus verwacht ik er wel wat van. Nu heb ik er niet ontzettend veel verstand van aangezien ik nog niet lang geïnteresseerd ben in horloges maar hoop dat jullie mij hier iets over kunnen vertellen.
Alvast bedankt

Als de juwelier te vertrouwen is, zou ik even zijn reactie afwachten. In het uiterste geval kun je retourneren. Actie is nu aan deze juwelier. Via Chrono24 ben je als koper goed beschermd.

:thinking: klinkt niet echt vertrouwenwekkend.

Als een Italiaan zegt dat hij iets nagekeken heeft liep er waarschijnlijk een bella donna voorbij. Zelf ook al slechte ervaringen gehad bij het kopen van een horloge van een Italiaanse verkoper. Ik niet weer, maar wens je succes met het oplossen van dit probleem.

Terug sturen (heb zelf geen ervaring met C24), of zelf ècht laten servicen.
http://uurwerkherstellers.nl/kaart

Klopt! Ik heb het ook mogen ervaren en zou even wachten op reactie van de verkoper. Als dat niet naar tevredenheid is komt Chrono er tussen en lossen ze het vaak in het voordeel van de koper op. Dan zou de koop ongedaan worden gemaakt als het horloge niet hersteld an worden.

Succes en heb even geduld.