Horloge suggesties 18e verjaardag

Eis is nieuw… Dan zit je maximaal in de zwitsere bottom to midrange.

2 likes

Ja zo’n midsize quartz die Prins William ook heeft bedoel je?
Da’s wel heel cool ja…maar niet eenvoudig te vinden…en bijv. een nieuwe Omega Bezel kost ook zo €200 a €300?

Is dat een haalbaar scenario? :face_with_monocle:

3 likes

Tag Heuer Aquaracer vind ik zelf ook nog wel heel fraai! Veel horloge voor het geld en niet te protserig. Ik zou daarvoor gaan.

3 likes

Als een Aquaracer lukt zou dat inderdaad een mooie optie zijn. Volgens mij zijn die alleen (ruim) boven budget.

Weet niet of je er flink vanaf gepraat krijgt momenteel?

1 like

Wat vind je hiervan?

https://www.boumanonline.nl/horloges/longines-hydroconquest-l37404566

3 likes

Zo heb ik dat met mijn dochter ook gedaan … zij is met een leuke Certina thuisgekomen.

4 likes

Wel uit Monaco maar dan heb je een nieuwe!

1 like

En een mooi verhaal erbij … een TH rechtstreeks uit Monaco!

3 likes

Precies…ik wil echt het maximale uit het budget zien te knijpen door het horloge bijv. via Monaco aan te schaffen!

Passen bij een juwelier is leuk maar dat kost wel €400,- voor 2 kopjes koffie! :slight_smile:

1 like

Ook mooi en gewoon in Nederland!

1 like
3 likes

Ik zou eens met een AD gaan bellen en praten wat er mogelijk is. Het is crisis he…

Een tijdje terug deed van Willigen op hun hele voorraad -20% toch? Dan zit je ook daar te kijken naar 1120.
Nu koopt niemand ‘luxe’ horloges, wellicht kan je nog verder laten zakken.

Kind of.

Is zoiets wat?

4 likes

Beide erg tof.

De meeste juweliers zijn voorlopig dicht. :no_mouth: I know, net even een uitvoerig online rondje gemaakt. Alleen op afspraak of echt alleen nog online.

1 like

De Sinn 104, wel iets boven budget met 1180 euro op leer/rubber en 1360 euro op staal.

3 likes

Dit is wel een erg toffe suggestie Flowert! :face_with_monocle:

Nadeel is de garantie; mogelijke draagsporen…waterdichtheid…zo’n 2e hands quartz is lastig kopen.
Wel weer een supergaaf horloge in een echt perfecte 38mm! :roll_eyes:

1 like

Deze is echt lekker :drooling_face: :drooling_face:

4 likes

Zwitsers…! :policeman: Je hebt wel gelijk hoor, het zijn aantrekkelijke horloges. Maar het hele merk zegt een jongen van 18 niet zo veel vrees ik.

2 likes

De meeste jongens van 18* :wink:
37

5 likes