Een gat in de markt !
Ik kan niks zien… Moet eerst registreren.
Niet om jou hoor Marc maar ik word een beetje moe van dit soort linkjes waar je als niet lid niets aan hebt. Mijn advies: zet er ook ff je inlog gegevens bij zodat niet leden ook kunnen zien wat je bedoeld
mvg
Geduld is een schone deugd hè, Frans
Ik draag wel Breitling, maar ik kan niet vliegen
Ik heb het aan haar(de chef) laten zien.
Helaas,het kon haar goedkeuring niet verkrijgen:)
Ik ben meer van het strakke design, maar dat valt natuurlijk ook prima te combineren.
Is ook niet direct mijn smaak, maar het idee op zich vind ik wel goed gevonden.
Stel je zo’n lang tafeltje voor in je woonkamer; je weet wel zo iets waar je glazen en chips op zet…
Lange lage tafel van 1 m …met daaronder…je volledige horloge-collectie !
Als je er een beetje stiekem mee doet, waarschijnlijk nog veiliger dan een kluis in de studeerkamer ook
Lelijk tafeltje. Het idee als tafel heb ik al eerder gezien in een mooie strakke tafel. Wel een mooie manier van opbergen.
- Geduld is een schone deugd -
Die slag is u maar daar ging het me niet echt om
Overigens log ik 's ochtends in, lees de nieuwe berichten en geef soms commentaar zonder te kijken wanneer een bericht geplaatst is…
Je bent niet de enige, regelmatig zie ik linkjes staan waarvan ik op voorhand al weet dat ik ze niet kan bekijken. Het merendeel hier is denk ik geen lid van TZ en is dus niet in staat om op die site te komen. Misschien is het handig om voor de niet leden een algemene inlognaam en wachtwoord… (just kidding)
mvg
Ik vind het wel een idee eigenlijk.
Nu moet ik elke keer als ik een weekend weg ga mijn collectie uit de boekenkast halen en ergens opbergen. Dan zet je er een plant op en klaar
Zorg je er nog voor dat en een slot op zit en je bent klaar.
Frans53 Schreef:
- Geduld is een schone deugd -
Die slag is u maar daar ging het me niet echt om
Overigens log ik 's ochtends in, lees de nieuwe
berichten en geef soms commentaar zonder te kijken
wanneer een bericht geplaatst is…Je bent niet de enige, regelmatig zie ik linkjes
staan waarvan ik op voorhand al weet dat ik ze
niet kan bekijken. Het merendeel hier is denk ik
geen lid van TZ en is dus niet in staat om op die
site te komen. Misschien is het handig om voor de
niet leden een algemene inlognaam en wachtwoord…
(just kidding)mvg
Hey Frans, no hard feelings - ik erger me daar ook aan - enne het was een kleine moeite om de foto effe op Photobucket te plaatsen.
Overigens: ik heb wél hemel en aarde moeten verzetten om op TZ UK te geraken, en zelf nu heb ik nog niet genoeg posts om op het verkoopsforum te reageren.
Ik kan wel kijken, maar ik mag niet praten.
Of niet,alles wat op slot zit wordt open gebroken of als het niet te groot is mee genomen.
Opzich is het een goed idee, als het tafeltje is gemaakt van een zwaar materiaal bv natuursteen.
Een combinatie van hardhout en natuursteen kan ook.
Mvg
Kees
Marc-B1 Schreef:
Hey Frans, no hard feelings - ik erger me daar ook
aan - enne het was een kleine moeite om de foto
effe op Photobucket te plaatsen.Overigens: ik heb wél hemel en aarde moeten
verzetten om op TZ UK te geraken, en zelf nu heb
ik nog niet genoeg posts om op het verkoopsforum
te reageren.Ik kan wel kijken, maar ik mag niet praten.
Natuurlijk no hard feelings ben je betoeterd daar doen we niet aan
Dat wordt ook gewaardeerd hoor (tu)
Zulke rare eisen als TZ stelt, ik zou er niet eens member willen zijn al zou er betaald voor worden…
mvg