Ga ik doen!
whahaha mooi, maar verre van de waarheid ben ik bang Was jij niet diegene die switcht naar Squale na 4 biertjes uit veiligheidsoverwegingen?
-edit: typo-
Haha ja eens. Maar het punt is dat de Rolex het wel aan kan.
Bulova
20 bier.
Glad that I fucking did.
haha ziet er lekker uit inderdaad!
@Jop00222 conclusie: Rolex kopen, kroon dichtdraaien, beetje zwaaien met de pols en nooit meer afdoen!
Hahaha, hoe vind je die stukjes, lig helemaal in een deuk.
The “Honey Badger”
Jop laat je eigen niks wijs maken , zeker niet door collega,s die zelf
nog geen casio hebben , jaloers is het woord .
Je sup kan er echt wel tegen hoor , zeker een rolex , het is geen plakmerk .
En ook die kunnen er gewoon tegen.
Je vergeet: foto maken, posten bij ‘wat dragen wij vandaag’ en dan weer snel terug in de kluis
Tja, als je een horloge wil wat tegen een stootje kan neem je er natuurlijk zo een:
Sinn UX. Es gibt nur einen.
Of zoals Miele dat zegt: IMMER BESSER.
Genau.
gat erin boren , kroon eruithalen en dichtkitten:joy:
Ik zal zelfs durven zeggen dat winkels als schaap&limoen het vooral van merkbewuste kopers met een extra zakcentje moeten hebben dan van echte horlogefanaten.
Aan TS: als je gewoon normaal doet met je Rolex, is er vrij weinig aan de hand. Verder is het voordeel bij Rolex dat je hem door de houtversnipperaar kan gooien en dat hij daarna nog verkoopbaar is.
Ach, moet je ‘klaar’ zijn voor een Rolex? Als je nieuw koopt kan er volgens mij weinig mis gaan, ik ga er van uit dat ze je bij aanschaf ook wel wat tips meegeven. Gebruikt kopen zou ik niet doen zonder je op voorhand uitgebreid in de materie te verdiepen.
Mee eens! Liefhebber zijn zonder de technische kennis te hebben is geen reden om iemand af te zeiken, als het als afzeiken is bedoeld uiteraard. Als je het kunt betalen en een Rolex mooi vind en je krijgt de vraag waarom een Rolex? Euhh omdat het kan!!
Nou daar zeg je wat … het lijkt erop dat dat bij mijn Explorer inderdaad het geval is ja …